فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از درگیری مسلحانه تکاوران پلیس با سوداگران مرگ و کشف ۳۰۷ کیلو مواد افیونی در شهرستان ایرانشهر خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سردار احمد طاهری  فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر ایرانشهر با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به سرنخ‌هایی از قاچاق محموله سنگین موادمخدر، توسط اعضای یک باند حرفه‌ای به مرکز کشور دست یافتند.

وی افزود: تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر ایرانشهر پس از یک سری کار گسترده اطلاعاتی و رصد منطقه، روز گذشته اعضای این باند مسلح را که با یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در محور "خاش-ایرانشهر" در حال انتقال محموله به سمت شهرستان مرکز استان بودند، شناسایی و به صورت نامحسوس قاچاقچیان را تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ به محض ورود به منطقه کمین پلیس با عوامل انتظامی درگیر شدند که پس از ساعتی درگیری با توجه به آتش پر حجم تکاوران پلیس عرصه را بر خود تنگ دیده و با رها کردن خودرو حامل مواد و استفاده از تاریکی شب به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

سردار طاهری بیان داشت: در نهایت با اقدام به موقع مأموران، یک نفر از قاچاقچیان دستگیر و در ادامه طی بازرسی از خودرو توقیفی، ۳۰۷ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک به همراه مقادیری مهمات جنگی کشف شد.

این مقام مسئول با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری دیگر اعضای این باند، خاطر نشان کرد: مأموران نیروی انتظامی درگلوگاه‌ها و ورودی‌های قاچاق مواد مخدر در سطح استان حضوری فعال و مقتدرانه داشته و در راه مبارزه با مواد افیونی به عنوان بلای خانمان سوز جامعه، برخورد قاطع و سخت دارند

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار