فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری ۳ سوداگر مرگ و کشف ۲۴۳ کیلوگرم تریاک در درگیری مسلحانه تکاوران پلیس شهرستان "ایرانشهر" با قاچاقچیان مسلح خبر داد.

سردار احمد طاهری  فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "ایرانشهر" با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، از فعالیت یک باند مسلح، که قصد قاچاق محموله مواد مخدر از این شهرستان به عمق کشور را داشتند مطلع و انهدام این باند را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ایرانشهر طی چند شبانه روز رصد و کنترل تحرکات اعضای این باند سرانجام شب گذشته قاچاقچیان را که با ۲ دستگاه سواری پژو پارس در حال انتقال محموله موادمخدر در حوالی روستای "تیغ آب" ایرانشهر بودند مشاهده و به آن‌ها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ که خود را در چنگال قانون می‌دیدند با تیر اندازی به سمت مأموران، قصد فرار از محل را داشتند که پس از طی مسافتی بر اثر آتش پر حجم تکاوران پلیس، خودرو‌های آن‌ها زمین گیر و هر ۳ قاچاقچی به همراه یک قبضه سلاح کلاش با ۲۹ فشنگ جنگی دستگیر شدند.

سردار طاهری بیان داشت: در این عملیات و در بازرسی از خودرو‌های توقیفی از قاچاقچیان ۲۴۳ کیلو و ۸۰۰ گرم مواد افیونی از نوع تریاک کشف شد.

وی با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی خاطر نشان کرد: سبز پوشان نیروی انتظامی با تمام توان در گلوگاه‌ها و ورودی‌های مواد مخدر در سطح استان حضوری فعال دارند و در راه مبارزه با قاچاق این مواد خانمان سوز از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهند کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار