هاشمی بابیان اینکه مسیر سرمایه‌گذاری برای علاقه‌مندان در استان هموار است، گفت: سه سرمایه‌گذار آماده احیاء برخی واحد‌های راکد هستند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان ضمن بیان اینکه از تمامی علاقمندان و سرمایه‌گذاران سراسر کشور به منظور راه‌اندازی مجدد واحد‌های راکد استان دعوت به عمل می‌آید، ابراز داشت: خوشبختانه مسیر سرمایه‌گذاری برای علاقه‌مندان در استان سمنان هموار است.

وی بابیان اینکه سه سرمایه‌گذار برای احیا و راه‌اندازی مجدد برخی واحد‌های صنعتی استان سمنان اعلام آمادگی کردند، افزود: مقدمات مرتبط با این مقوله نیز به انجام رسیده است.

استاندار سمنان ضمن بیان اینکه با بحران شدید کم‌آبی مواجه هستیم، ابراز داشت: این مهم می‌طلبد تا به منظور مدیریت منابع آبی استان سمنان افزایش مجتمع‌های گلخانه‌ای، اجرای سیستم‌های تحت‌فشار و روش‌های نوین آبیاری در دستور کار قرار گیرند.

هاشمی با بیان اینکه خوشبختانه در شرایط فعلی فرصت برای کار کردن فراهم است، تصریح کرد: واحد‌های تولیدی و صنعتی موفقی در شهرستان مهدی‌شهر فعالیت دارند که امیدواریم با رفع موانع تولید، شاهد گسترش و رشد نظیر این واحد‌ها در سطح استان باشیم.

وی بابیان اینکه مدیران باید از فرصت طلایی خدمت برای گره‌گشایی کار مردم بهره گیرند، افزود: همکاری مدیران عامل بانک‌ها به واسطه همکاری با ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شایان تقدیر است، اما انتظار می‌رود با هدف گره‌گشایی و رفع مشکلات تولید و صنعت مدیران این موارد را به طور جد پیگیری کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.