مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: در حال حاضر ۲۵۰ کودک نیازمند زنجانی چشم انتظار حامی هستند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، محمدی مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: در حال حاضر ۲۵۰ کودک نیازمند، چشم انتظار حامی هستند که خیرین زنجانی می‌توانند با مراجعه به مراکز بهزیستی حمایت و کمک مالی ماهانه به این کودکان را بر عهده بگیرند.


اوبابیان اینکه طرح حامی با هماهنگی دفتر مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان زنجان و همکاری خیرین اجرا می‌شود، افزود: خیرین می‌توانند با انتخاب خانواده تحت پوشش، ماهیانه مبلغی را به حساب آن ها واریز کنند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان ادامه داد: با توجه به ماهیت طرح حامی به لحاظ ایجاد ارتباط مستقیم خیرین با مددجویان و مشاهده مشکلات موجود، استقبال از این طرح در استان زنجان درحال افزایش است.

محمدی با اشاره به اینکه در ۶ ماه اول امسال بیش از ۱۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک خیرین جمع آوری شده است، گفت: این مبالغ به صورت نقدی، غیرنقدی و خدماتی جمع آوری و جهت کمک هزینه درمان، معیشت، تحصیل، اشتغال و تأمین جهیزیه مددجویان هزینه شده است.

او بابیان اینکه اهداءکمک‌های خیرین به صورت نقدی و غیرنقدی و خدماتی با نیت عام و خاص به جامعه هدف بهزیستی بوده است، ادامه داد: در ۶ ماه اول امسال بیش از ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک نقدی، قریب به ۸ میلیارد تومان غیرنقدی و بیش از یک میلیارد و ۴ میلیون تومان کمک خدماتی به بهزیستی رسیده است.

محمدی  بااشاره به ثبت ۲۵۰ متقاضی دریافت کمک هزینه جهیزیه توسط مددجویان تحت پوشش استان زنجان گفت: تأمین کمک هزینه جهیزیه جزو درخواست‌های بهزیستی در سفر رئیس جمهور به زنجان است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با اشاره به اینکه ۹۰ هزارو ۵۴۰ مددجو تحت پوشش این نهاد هستند، افزود: این تعداد ۲۹ هزار و ۷۷۱ خانوار را شامل می‌شود که حدود ۱۵ هزار نفر از مددجویان مستمری ماهیانه دریافت می‌کنند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.