مسافری که در آستانه قرار گرفتن در زیر قطار بود با هوشیاری مامور ایستگاه نجات یافت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، کشور هند از جمله کشور‌هایی است که در ایستگاه‌های قطار آن حوادث زیادی رخ می‌دهد. به تازگی نیز سقوط مسافر میان شکاف بین سکو و قطار خبرساز شده است. این مسافر که قصد شوار شدن یک قطار در حال حرکت را داشت ناگهان به داخل شکاف بین سکو و قطار سقوط کرد و در موقعیتی خطرناک قرار گرفت.

با این حال این مسافر که هویتش اعلام نشده با واکنش به موقع و سریع یکی از مأموران ایستگاه قطار از مرگ گریخت. «شیویج سینگ»، مامور  قطار با دیدن این مسافر که چیزی نمانده بود زیر قطار قرار بگیرد بلافاصله وارد عمل شد و او را از میان شکاف بیرون کشید. این اتفاق در تاریخ ۱۴ نوامبر و در ایستگاه کالیان رخ داد.


بیشتر بخوانید


ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته ایستگاه قطار تهیه شده واکنش استثنایی آقای سینگ را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو در حالی که تعدادی زیادی از مسافران روی سکو دیده می‌شوند ناگهان این مسافر به داخل شکاف سقوط می‌کند. مامور قطار با دیدن این صحنه به سمت وی دویده و با گرفتن دستهایش او را از از شکاف بیرون می‌کشد.

این ویدئو توسط اداره راه آهن سراسری هند در توئیتر منتشر شد. بسیاری از کاربران اقدام قهرمانانه سینگ را مورد تمجید قرار دادند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «آفرین به آقای سینگ. او ناجی جان یک انسان شد.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۲ ۲۸ آبان ۱۴۰۰
واویلا
ان شاء الله برای هیچ کس پیش نیاد
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۱۳:۳۵ ۲۸ آبان ۱۴۰۰
دیگه کشیدن بیرون نمیخواست چون قطار ایستاد و در حالت ایستاده هم که زیر چرخها نمیرفت و هرکسی بعدش از اونهمه آدم اونو بیرون میکشید ! حالا درحالت ایستاده چطوری قهرمان شد مامورقطار از عجایبه !! اما مابین سکو و قطار اون فرد خیلی غلطید و حتما دنده هاش یا دست و پایی جائیش شکسته !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۲۸ آبان ۱۴۰۰
چیزی معلوم نشد که
آخرین اخبار