حجت‌الاسلام میرتاج‌الدینی به‌مناسبت درگذشت آیت‌الله مجتهد شبستری پیام تسلیت صادرکرد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،حجت‌الاسلام میرتاج‌الدینی نائب‌رئیس فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی درگذشت آیت‌الله محسن مجتهد شبستری، عضو مجلس خبرگان، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و امام جمعه سابق تبریز را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

باسمه تعالی

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَهٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْ ءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَهِ

خبر ارتحال عالم وارسته و فقیه انقلابی، عضو مجلس خبرگان رهبری و نماینده سابق، ولی فقیه در استان که عمری را در راه ترویج و نشر آموزه‌های اسلامی و ارزش‌های اخلاقی و انقلابی، تحکیم و تعالی انقلاب اسلامی سپری نمودند، موجب تألم و تأسف فراوان گردید.

حضرت آیت‌الله محسن مجتهد شبستری، عالم وارسته و پرهیزگار و فقیه انقلابی و مردمی، از جمله یاران صدّیق امام (ره) و مقام معظم رهبری بودند و در مدت زمان حضور خود در کسوت نماینده، ولی فقیه در استان و امامت جمعه تبریز، منشأ خدمات بسیاری شدند که ثمرات آن ماندگار و ان شاءالله ذخیره اخروی برای آن فقید راحل خواهد بود.

اینجانب فقدان‌این روحانی عالی مقام را به محضر مقام معظم رهبری مدظله‌العالی، مردم ولایتمدار و انقلابی آذربایجان، حوزه‌های علمیه استان، روحانیت معظم، خانواده محترم و فرزندان گرانقدر خاصه حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ جواد مجتهد شبستری تسلیت و تعزیت عرض نموده، برای آن سعید فقید، علو درجات و رحمت واسعه الهی از پروردگار متعال مسئلت دارم.

سید محمدرضا میرتاج‌الدینی
نماینده مردم شریف تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.