امام جمعه معمولان گفت: پسماند‌های تلنبار شده ناشی از سیل در معمولان هم‌چنان باقی مانده و جمع‌آوری نمی‌شود.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، حجت‌الاسلام حسن رضایی امام جمعه معمولان در جلسه شورای اداری با محوریت گرامیداشت  هفته بسیج  اظهار کرد: با گذشت حدود سه سال از سیل فروردین ماه سال ۹۸، اما متاسفانه مردم معمولان هم‌چنان با ابتدایی‌ترین مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند.

او افزود: علی‌رغم وعده‌های مسئولان به مردم در زمینه تکمیل پروژه‌ها، اما عدم رسیدگی و کوتاهی در این زمینه موجب نگرانی و گلایه‌مندی مردم شده است.

 رضایی افزود: پسماند‌های تلنبار شده ناشی از سیل در معمولان هم‌چنان باقی مانده و جمع‌آوری نمی‌شود و عدم تسریع در تکمیل دیواره حفاظتی این شهر، گلایه مردم را در پی داشته است.

او  یادآور شد: قبور شهدای شهر معمولان در معرض خطر ریزش قرار دارد و این موضوع در آغاز فصل بارندگی به شدت خانواده شهدا و مردم را نگران کرده است.

امام جمعه معمولان عدم عمل به وعده‌ها را دلیل نگرانی مردم معمولان دانست و افزود: باید با مردم شفاف صحبت کرد، چرا که مردم به اندازه کافی فهیم هستند و نباید به آن‌ها جواب سربالا داد و اگر بودجه نیست باید با شفافیت دلیل عدم رسیدگی به مشکلات مشخص و اعلام شود.

رضایی گفت: مردم با نظام مشکلی ندارند بلکه از عدم شفاف‌سازی گله‌مند هستند، چرا که تورم، خانه‌های احداثی ناتمام و مشکلات اولیه زندگی، آن‌ها را کلافه کرده است.

او اظهار کرد: انتظار می‌رود پروژه‌های بخش معمولان از جمله در معرض آسیب بودن دیواره گلزار شهدا، دیوار حفاظتی این شهر و مشکلات ابتدایی مردم تعیین تکلیف شود.

امام جمعه معمولان یادآور شد: بانک صادرات معمولان به بهانه تعمیر ساختمان جمع‌آوری شده که با پیگیری‌های انجام شده مسئولان مربوطه اعلام کردند این کار به دلیل عدم سوددهی بوده که این گونه برخورد‌ها موجب سلب اعتماد و نارضایتی مردم می‌شود.

رضایی بیان کرد: مردم معمولان به واسطه عدم خدمات‌دهی بانک صادرات، با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند و ساختمان بانک به آیینه دق آنهاتبدیل شده است.

او خدمت به مردم را مستلزم اقدام عملی دانست و گفت:خدمت‌رسانی به مردم به صرف حرف نیست بلکه باید در عمل پاسخ‌گوی مردم بود ودر راستای رفع مشکلات آن‌ها اقدام عاجل کرد.

امام جمعه معمولان افزود: مردم معمولان برای تعویض یک کارت عابر بانک، به واسطه عدم ارائه خدمات بانکی، مجبور می‌شوند به شهر‌های هم‌جوار سفر کنند که این علاوه برخطرات جاده، هزینه ایاب و ذهاب را نیزدر پی دارد و شایسته نیست.

رضایی یادآورشد: عدم رسیدگی به پروژه‌ها، علی‌رغم وعده‌های عملی نشده و تعلل در رسیدگی به ابتدایی‌ترین مشکلات پیش‌روی مردم موجب گلایه‌مندی آن‌ها شده است.

 امام جمعه معمولان گفت: اگر مردم ببینند کاری در حال اجرا است، امیدوار می‌شوند، اما سرکار گذاشتن مردم سخت و کشنده است و موجب سلب اعتماد آن‌ها نسبت به مسئولان می‌شود.

رضایی افزود: بنابراین انتظار می‌رود مسئولان برای جلب اعتماد مردم در زمینه مسائل مختلف با آن‌ها با شفافیت صحبت کنند و از دادن وعده‌هایی که عملی نمی‌شود به مردم خودداری کنند.

انتهای پیام/ر

برچسب ها: امام جمعه ، سیل زدگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار