مسمومیت فتح‌الله گولن؛ تیتر یک اخبار ترکیه‌

یک شبکه ترکیه‌ای با انتشار اخباری مدعی شده است که، فتح‌الله گولن در مزرعه خود در آمریکا مسموم شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه ترکیه‌ای اودا تی وی، فتح‌الله گولن، واعظ ترکیه‌ای مخالف رئیس‌جمهور ترکیه در یک مزرعه در ایالت پنسیلوانیای آمریکا مسموم شده است.

روزنامه قطری العربی الجدید نیز به نقل از این شبکه ترکیه‌ای مدعی شد که، یکی از مریدان فتح‌الله گولن که در حال حاضر ۸۰ سال سن دارد، روز گذشته، وی را مسموم کرده است.

براین اساس چند منبع اطلاعاتی که نامی از آن‌ها نبرده شد، مدعی هستند که این اتفاق سه شنبه شب و در مزرعه گولن در ایالات پنسیلوانیای آمریکا رخ داده است و حتی یکی از شیوخ همراه فتح‌الله گولن نیز همزمان با این موضوع اقدام به خودکشی کرده است.

طبق اخبار منتشر شده از این شبکه، تدابیر امنیتی شدیدی در مزرعه مذکور اتخاذ شده است.

براساس آخرین اخبار منتشر شده تاکنون هیچ‌گونه اطلاعاتی درباره این موضوع منتشر نشده و سازمان فتح‌الله گولن نیز دستور داده است تا درباره این موضوع اظهاراتی مطرح نشود.

شبکه ترکیه‌ای اودا تی‌وی در ادامه مدعی شده است که، بوراق بکیر اوغلو یکی از وکلای ترکیه‌ای، سه شنبه شب، یک رشته توئیتی را در حساب کاربری خود به نقل از یکی از افراد نزدیک به گولن منتشر کرده است که در آن این اظهارات مبنی بر مسمومیت وی و تحرکات فشرده نیرو‌های سازمان اطلاعات آمریکا و دفتر تحقیقات فدرال آمده است که در ادامه سازمان فتح‌الله گولن تاکنون نسبت به این موضوع ادعا واکنشی نشان نداده و آن را رد یا تأیید نکرده است.

آنکارا سازمان گولن را، سازمانی تروریستی و عامل کودتای نافرجام ۱۵ جولای ۲۰۱۶ در ترکیه می‌داند و از آمریکا درخواست کرده است تا وی را به ترکیه بازگرداند

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۶ ۲۷ آبان ۱۴۰۰
این گولن درآمدش از کجاست ؟
آخرین اخبار