مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد گفت: مطالبات فرهنگیان استان در سفر رئیس جمهور به یزد و وزارت آموزش و پرورش پیگیری می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  موحدی فرد مدیرکل آموزش وپرورش استان یزد گفت: در مورد مشکل بیمه فرهنگیان (بیمه پزشکی و تکمیلی) قرار شد صندوق ذخیره این مورد را به عهده بگیرد که البته نیاز به تغییر اساسنامه دارد.

او افزود: طرحی  به عنوان درخواست بیمه شاغلین و بازنشستگان در قالب صندوق ذخیره آماده خواهیم کرد که در سفرآتی رئیس جمهور به یزد تحویل ایشان می‌شود و وزارت آموزش وپرورش پیگیری می‌کند.

 موحدی فرد در مورد پاداش معوقه بازنشستگان که قرار بود شنبه گذشته پرداخت شود، گفت: پرداخت پاداش در سراسرکشور شروع شده و امیدواریم ظرف چند روز آینده پرداخت شود.

او در مورد مشکل مسکن فرهنگیان هم گفت: در طرح اقدام مسکن ملی که همه فرهنگیان ثبت نام کرده بودند برای همه واحد تخصیص داده شده در ردیف کار‌های اجرایی است.

مدیر کل آموزش وپرورش استان یزد در مورد مشکل توزیع ناعادلانه آموزش و پرورش، گفت: ما هم راضی نیستیم که رنگین کمانی از مدارس داشته باشیم و امیدواریم با یک برنامه ریزی در شورای عالی آموزش و پرورش و عالی انقلاب فرهنگی انشاالله همه مدارس دولتی شوند.

موحدی فرد با اشاره به اینکه در مورد بازگشایی مدارس نقطه نظرات مختلفی وجود دارد گفت: طبق اسناد وشیوه نامه‌هایی که داریم با بازگشایی ترکیبی و اقتضایی جلومی رویم و انشاالله اول آذر ماه بازگشایی کامل را خواهیم داشت.

مشکل بازگشایی مدارس، مشکل معیشتی، بیمه ومسکن فرهنگیان از جمله مطالبات و درخواست‌های فرهنگیان بود که در این جلسه مطرح شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار