مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: تا کنون در استان ۲۲ هزار و ۳۶۰ نفر در سامانه طرح نهضت ملی جهش تولید مسکن ثبت نام کرده اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، سیدعلی هاشمی مدیر کل راه و شهرسازی استان گفت: تا کنون در استان ۲۲ هزار و ۳۶۰ نفر در سامانه طرح نهضت ملی جهش تولید مسکن ثبت نام کرده اند و با توجه به اینکه پالایش متقاضیان جدید هنوز ادامه دارد، با پایش جدید تعداد متقاضیان واجد شرایط افزایش پیدا می‌کند.

هاشمی افزود: همه دستگاه‌ها مکلف هستند اراضی مازاد خود را به راه و شهرسازی معرفی کنند تا با توجه به ظرفیت و قابلیت زمین جهت استفاده در این طرح مورد بهره برداری قرار گیرد.

دبیر شورای مسکن استان گفت: در طرح اقدام ملی مسکن و نهضت ملی جهش تولید مسکن استان تاکنون بیش از ۱۰ هکتار زمین در شهر‌های مهرگان، آبیک، تاکستان، بویین زهرا، اقبالیه، اسفرورین، بیدستان و محمودآباد اختصاص یافته و همچنین شهر الوند نیز در حال آماده‌سازی است تا در این شهر نیز برای طرح نهضت ملی مسکن زمین تامین کنیم و کلیه اراضی اختصاص یافته نیز از محل اراضی سازمان ملی زمین و مسکن تامین شده است.

هاشمی با تاکید بر اینکه در پی افزایش تقاضای تمدید مهلت ثبت‌نام در سامانه نهضت ملی مسکن، نام‌نویسی در این طرح که تا پیش از این ۲۸ آبان به اتمام می‌رسید، تا ۱۵ آذر ماه تمدید شده است، گفت: متقاضیان می‌توانند بدون نگرانی ثبت‌نام در مرحله اول نهضت ملی مسکن را در سامانه مربوطه به آدرس https://saman.mrud.ir انجام دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار