مسئول کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت ویروس کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: هم‌اکنون ۶۳۸ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری هستند که طی سه روز اخیر میزان روند ابتلا کاهشی بوده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،محمد پهلوان مسئول کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت ویروس کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه ۶۳۸ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های خراسان رضوی بستری هستند؛ گفت: ۴۲۶ نفر از این تعداد در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد تحت مداوا قرار دارند که این دانشگاه علاوه بر کلانشهر مشهد، ۱۶ شهرستان دیگر استان خراسان رضوی را زیر پوشش دارد.

او افزود: تعداد بستری‌شدگان روزانه بر اثر کرونا در خراسان رضوی دیروز به ۱۸۴ نفر در روز رسید و طی ۱۰ روز گذشته بیشترین میزان بستری‌شدگان روزانه کرونا در استان ۲۱۸ نفر در روز بوده است.

مسئول کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت ویروس کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد به افرادی که هنوز واکسن نزده‌اند توصیه کرد که انجام واکسیناسیون برای کنترل کرونا و کاهش مرگ و میر در کنار رعایت نکات بهداشتی را جدی بگیرند.

 

انتهای پیام//م.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.