همزمان با هفته بسیج:

۱۸۱ نیروگاه خورشیدی کوچک مقیاس در نیشابور افتتاح می شود

نیشابور رتبه اول ایجاد نیروگاه‌های خورشیدی کوچک مقیاس را در خراسان رضوی دارد و در هفته بسیج نیز ۱۸۱ نیروگاه خورشیدی کوچک مقیاس دیگر در نیشابور افتتاح خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،سرهنگ علی نیک یاد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور در نشست خبری با اصحاب رسانه  نیشابور به مناسبت هفته بسیج در محل ناحیه نیشابور گفت: مراسم‌ ستاد هفته بسیج در دو شهرستان نیشابور و زبرخان برنامه ریزی شده است.۳۶۰ برنامه امسال به مناسبت هفته بسیج در شهرستان‌های نیشابور و زبرخان برگزار خواهد شد.

او افزود: ۱۸۱ نیروگاه کوچک مقیاس خانگی طی امسال در سطح شهرستان به بهره برداری رسید که طی هفته بسیج افتتاح خواهد شد همچنین ما در بحث ایجاد نیروگاه کوچک مقیاس رتبه اول را در سطح خراسان رضوی داریم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور   ادامه داد:  ۱۱۴ صندوق قرض الحسنه مردم یار در  هفته بسیج افتتاح خواهد شد و تا امروز بیش از ۴۰ میلیارد تومان ذخیره این صندوق‌ها است.

سرهنگ نیک یاد بیان کرد: ۱۲ قنات که از ابتدای امسال لایروبی شده در هفته بسیج به بهره برداری خواهد رسید این لایروبی‌ها تا پایان سال به ۶۰ قنات خواهد رسید.

او تصریح کرد: همچنین پنج طرح دانش بنیان نیز در شهرستان نیشابور به مناسبت هفته بسیج به بهره برداری خواهد رسید.



انتهای پیام//ر. ح.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار