نوروزی نژاد گفت: قسمت دوم مستند نان گزیده‌ها روز یکشنبه مورخ ۳۰ آبان در اراک رونمایی خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، محمد نوروزی نژاد مسئول امور استان‌های سازمان اوج صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: قسمت دوم مستند نان گزیده‌ها با عنوان «نان گزیده‌ها ۲» که تولید باشگاه رشد اوج است، روز یکشنبه مورخ ۳۰ آبان با حضور مسئولین، دانشجویان، مردم و نمایندگان کارگران در اراک رونمایی خواهد شد.

نوروزی نژاد افزود: در این مستند تلاش شده است که نقش صدای مطالبه گران به درستی ایفا شود و از طرفی شیوه صحیح مطالبه گری هم به نمایش در آید.

او تاکید کرد: سازمان اوج وظیفه خود می‌داند که از جریان‌های مطالبه‌گر با ابزار رسانه حمایت کند و در این راه از قالب‌های مختلفی مانند فیلم سینمایی، مستند، نماهنگ و ... استفاده می‌نماید که مصداق این فعالیت‌های مطالبه گری که با کمک رسانه صورت گرفته مستند «نان گزیده‌ها ۱» در زمینه خصوصی‌سازی‌ها و بالاخص کارخانه هپکو بود.

مسئول امور استان‌های سازمان اوج یکی از وظایف رسانه در مسئله مطالبه‌گری را رساندن درست و جامع پاسخ دستگاه‌ها و کسانی دانست که از آنان مطالبه یا پرسشی صورت گرفته است که اگر این این امر خطیر هم درست انجام نپذیرد می‌تواند باعث ایجاد مشکلات متعددی باشد.

او تصریح کرد: وظیفه رسانه در مسئله مطالبه‌گری رساندن صدای پرسش‌ها و جواب‌های این پرسش‌ها است و بعضاً دیده می‌شود که اقشار مختلف مطالبه و پرسشی دارند، ولی صدایی برای رساندن مطالبه خود ندارند که این باعث می‌شود از کانال‌های نامناسب اقدام کنند و اگر رسانه درست ایفای نقش کند و تریبون این پرسشگری و مطالبه‌گری باشد، از ایجاد مخاطرات بعدی جلوگیری می‌کند.

نوروزی نژادگفت: آرمانخواهی نخ تسبیح گم نکردن راه در مسیر انقلاب است و آرمان هایی، چون آرمان استقلال، آرمان عدالت، آرمان رفع فساد و... باید دائماً مطالبه شود و در نهایت با این آرمان‌ها به آرمان اصلی انقلاب که تمدن اسلامی است برسیم و باید مطالبه‌گری را در این راه تقویت کنیم و از متولیان این امر در خصوص محقق شدن این مهم مطالبه کنیم.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار