مدیرعامل کارخانه واگن سازی زرند با اعلام اینکه ظرفیت تولید ۲۵۰ واگن درسال را داریم، از دولت ومسئولان خواستار حمایت به منظور اشتغالزایی بیشترشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، شیخ طاهری مدیرعامل کارخانه واگن سازی زرند در آیین رونمایی از واگن‌های حمل غلات و حمل بار لبه دار این کارخانه گفت: در سال «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» با حمایت سهام داران باعث شکوفایی و رشد این شرکت هستیم.

او افزود: این کارخانه از سال ۸۲ با مجوز بهره برداری۵۰۰ واگن مسافربری شروع کرد و اکنون به مدد صندوق ذخیره فرهنگیان با تنوع و تحولی چشمگیر از تک محصولی رها شده و حمل و نقل ریلی را توسعه داده ایم.

شیخ طاهری تصریح کرد: دانش طراحی واگن حمل غلات و حمل بار لبه بلند در کشور پرمصرف است و امروز افتخار خط تولید آن را ما در اختیار داریم و در این زمینه اشتغالزایی خوبی صورت گرفته است.

او با اعلام اینکه ظرفیت تولید ۲۵۰ واگن را در سال داریم، از دولت و مسئولان خواست، با حمایت از این کارخانه، تلاش کنند تا مشکل بیکاری کاهش یابد.

عفت شریعتی نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز افتخار می‌کنیم که در عرصه حمل و نقل ریلی در کرمان و زرند نقش آفرین هستیم، گفت: فرمایشات مقام عظمای ولایت، حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) آینه تمام نمای همت و تلاش است.

کارخانه واگن سازی زرند

او با اشاره به اینکه با افتتاح خط تولید واگن باری، توسعه صنعت ریلی را خواهیم داشت، افزود: امروز ما می‌توانیم با بهره‌گیری از نسل جوان، تولید را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

شریعتی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی در کمیسیون‌های مختلف افزایش تولید را در برنامه دارد، تصریح کرد: افتخار می‌کنیم که بر اجرای قوانین برای تحقق اهداف نظام نظارت داریم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار