دادستان عمومی و انقلاب زرند به منظور حمایت از تولید و بررسی وضعیت جمعی از کارگران این شهرستان، به صورت سرزده از کارخانه زغالشویی و واگن سازی بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام اسماعیل بلوچ زاده دادستان عمومی و انقلاب زرند در بازدید سرزده از کارخانه زغالشویی و واگن سازی این شهرستان ضمن بررسی مشکلات تولید و رسیدگی به مشکلات کارگری گفت: این بازدید به دنبال اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سال جهش تولید و برنامه‌های قوه قضائیه در حمایت از تولید صورت پذیرفت.

او افزود: افزایش قیمت مواد اولیه، نبود بازار فروش محصولات و در پی آن مشکل تعدیل نیرو و یا پرداخت نکردن به موقع حقوق و مزایای کارگران و احیاناً اعتراضات کارگری از مشکلات عمده کارگاه‌ها و کارخانجات به شمار می‌رود که باید براساس راهکار‌های مناسب و متناسب با شرایط اقتصادی کنونی برای پیشگیری از آن‌ها برنامه ریزی و اقدام کرد.

حجت الاسلام بلوچ زاده تصریح کرد: دادستانی زرند تمام توان خود را برای از بین بردن موانع تولید و حمایت از جامعه کارگری شهرستان بکار خواهد گرفت.

او ابراز امیدواری کرد: با همکاری و همیاری دستگاه‌های ذیربط شهرستان، بتوان اقدامات شایسته‌ای برای رفع موانع تولید انجام داد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار