سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی برابر مس رفسنجان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری قبل از بازی با مس رفسنجان در هفته پنجم لیگ برتر اظهار کرد: در ابتدا از استقبال هواداران عزیز رفسنجانی تشکر می کنم که در ورود ما به این شهر به ما لطف داشتند. متاسفم که به خاطر شرایط ناشی از شیوع کرونا نمی‌توانیم در کنارشان باشیم.  

او ادامه داد: بازی مهمی با تیم خوب مس داریم. مس رفسنجان یک باشگاه حرفه‌ای است که امسال هم تیم خوبی آماده کرده‌ است و کادر فنی و بازیکنان خوبی دارد. در این بازی باید با تمرکز بالا وارد زمین شویم.  

سرمربی تیم پرسپولیس بیان کرد: از تعطیلات لیگ خوب استفاده کردیم و یک بازی دوستانه هم داشتیم و آماده یک بازی خوب در شروع مجدد لیگ هستیم.  

گل‌محمدی درباره برنامه‌ریزی لیگ و برگزاری بازی پرسپولیس ۳ روز بعد از دیدار تیم ملی فوتبال گفت: متاسفانه برنامه ریزی خوبی برای این هفته لیگ انجام نشد. تنها تیمی بودیم که ۳ بازیکن در تیم ملی داشتیم و اکنون آن‌ها بدون زمان ریکاوری و استراحت به ما اضافه شده‌اند.

او افزود: این در شرایطی است که ملی پوشان پرسپولیس ۲ سفر سنگین به لبنان و اردن داشته‌ و بعد از بازگشت به ایران بلافاصله با ما به رفسنجان آمده‌اند. هیچ جا شما چنین برنامه‌ای برای بازی بعد از بازی‌های ملی نمی‌بینید. این امکان وجود داشت  بازی‌های این هفته را با برنامه بهتری برگزار کنیم.  

سرمربی پرسپولیس درباره وضعیت تیمش گفت: نتایج در  بازی قبل  آن طور که می‌خواستیم نبود، اما می‌خواهیم از این بازی به روند پیروزی برگردیم و در سریعترین زمان ممکن خودمان را به صدر جدول برسانیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار