مدیر شهرداری منطقه شش اهواز از اجرای عملیات لوله گذاری جهت دفع آب‌های سطحی در نقاط بحرانی اهواز خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امیرکعبی، مدیر شهرداری منطقه شش اهواز گفت: محور اصلی پروژه‌های عمرانی، توزیع یکسان امکانات و به دنبال آن رسیدن به توسعه و عمران پایدار در سطح منطقه است.

او افزود: به منظور تقویت زیر ساخت‌های شهری در جهت تامین رفاه عمومی شهروندان، توزیع عادلانه امکانات شهری و حذف نابرابری‌های منطقه‌ای با هدف رسیدن به توسعه و عمران شهری، عملیات اجرایی لوله گذاری برای دفع آب‌های سطحی اقدام وانجام شد.

کعبی اجرای پروژه‌های عمرانی و به فعلیت درآوردن فعالیت‌های زیر بنایی را از الزامات رسیدن به توسعه دانست و بیان داشت: برای دست یافتن به عمران‌های بنیادی با زیر ساخت‌های قوی و ریشه‌ای نیاز به عزمی همه جانبه دارد که هم مشارکت‌های سودمند مردم و هم نگاه مدیریتی و دانش محوری متخصصان و هم نهاد‌های اجرایی را با اتکاء به درآمد‌های پایدار برای فعال نمودن و به بهره برداری رساندن پروژه‌ها را شامل می‌شود.

مدیر شهرداری منطقه شش اهواز  پروژه فعال لوله گذاری جهت دفع آب‌های سطحی را به منظور تامین آسایش و رفاه اهالی و حفظ بهداشت عمومی و فردی و  پاکیزه نگه داشتن محیط زیست شهری را یکی از مهمترین پروژه‌های فعال منطقه عنوان کرد و گفت: این پروژه هم اکنون با پیشرفت فیزیکی ۹۸ در صد در نقاط بحرانی انجام شد که اعتباری برابر با ۹ میلیاردو ۹۹۶ میلیون ریال را به خود اختصاص داده است.

این مقام مسئول ادامه داد: اصلاح خط تحت فشار میدان انقلاب ومسیر مسجدالرحمن ومتصل نمودن به حوضچه آرامش وخط جدیدالاحداث، همسان سازی منهول‌ها و اجرای مجدد جداول تخریب شده حین عملیات لوله گذاری در محدوده‌های مورد نظر از جمله اقداماتی است که همزمان با انجام عملیان لوله گذاری انجام شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.