برای تحقق تمدن نوین اسلامی باید بیش از پیش تلاش شود

اولین نماز جمعه شهر زرند به امامت حجت الاسلام شجاعی امام جمعه جدید این شهر در میعادگاه عاشقان الله مسجد جامع برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام شجاعی امام جمعه زرند در خطبه های این هفته، مردم زرند را مردمی ولایتمدار و انقلابی دانست و گفت: مردم همیشه در صحنه این شهرستان در عرصه‌های مختلف شکل گیری انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس حماسه‌های عظیمی را آفریدند مقاومت و پایداری مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان زرند در دوران هشت سال جنگ تحمیلی علیه رژیم بعثی برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی و کشور را رقم زد.

او با اشاره با اینکه انقلاب اسلامی میراث شهدا و امام راحل است، افزود: بهترین عبادت خدمت به مردم زیر پرچم حکومت اسلامی است.

امام جمعه زرند گفت: در مسیر تحقق تمدن نوین اسلامی باید بیش از پیش تلاش شود.

حجت الاسلام شجاعی در ادامه با گرامیداشت فرا رسیدن هفته بسیج، افزود: «بسیج لشکر مخلص خدا و مدرسه عشق است» ـ واژه پرمعنایی که در وصف بسیج حضرت امام خمینی (ره) فرموده اند نشان از جایگاه والا و اهمیت این نهاد مردمی بی منت است که یادآور از جان گذشتی‌های فرزندان بروند، و غیور ایران اسلامی است که در طول عمر با عزت این نهاد همواره در قامت تعهد، اخلاص، ایمان و تخصص ایفای نقش نموده اند و هم‌اکنون هم در سایه رهنمود‌های مقام معظم رهبری خدمات ارزشمندی در ابعاد مختلف به جامعه اسلامی ارائه می‌دهند.

او در ادامه گفت: به طوری که بسیج در هر عرصه‌ای که وارد شده افتخار آفرین بوده و در کنار مردم، همراه مردم و مایه مباهات و افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است: آیین معارفه امام جمعه جدید زرند با حضور حجت الاسلام علیدادی سلیمانی امام جمعه کرمان، نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان، فرماندار، فرمانده سپاه زرند و جمعی از مسوولان با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی بنحو مناسب برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام مهدی شجاعی به عنوان امام جمعه جدید زرند معرفی و از تلاش‌های حجت‌الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه سابق این شهر قدردانی شد.

حجت‌الاسلام شجاعی پیش از این امام جمعه شهر خانوک بود.

انتهای پیام/س

برچسب ها: نماز جمعه ، هفته بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار