امام جمعه موقت بیرجند گفت: پیشرفت‌های همه جانبه بعد از انقلاب با تکیه بر توان داخلی صورت گرفته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حجت الاسلام مشرفی امام جمعه موقت بیرجند در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه با اشاره به تلاش دشمن در جهت گمراه کردن جوانان گفت: دشمن همواره می‌خواهد کم و کاستی‌ها را به پای اسلام و انقلاب بنویسد و ذهن‌ها را گمراه کند در صورتی که ملت ما توانسته است به برکت اسلام بعد از پیروزی انقلاب به پیشرفت‌های علمی بزرگی با تکیه بر توان دانشمندان داخلی دست پیدا کند.

او افزود: در طول تاریخ همواره جوانان ما با اقدامات جهادی و به موقع، پوشالی بودن استکبار را آشکار و در مقابل دشمنان و بدخواهان نظام، این گرگ‌های زخمی، ایستادگی کردند.

حجت الاسلام مشرفی در خصوص رفع مشکلات کنونی جامعه نیز بیان کرد: مشکلاتی که در حال حاضر گرفتار آن هستیم قابل حل است و با تکیه بر تمدن اسلامی که نظامی قانون مدار است می‌توان موفق شد.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه  دین اسلام یک دین جهانی  است که بزرگان یهودی هم به آن اعتراف کرده اند و برتر بودن اسلام را قبول دارند، اظهار کرد: دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه باید به صورت میدانی و به روز، مشکلات جامعه را رصد و حل کنند.

او در ادامه سخنان خود از استقبال مردم استان از خانواده شهدا در هفته گذشته قدردانی و بیان کرد: این استقبال بی نظیر، نشانه ولایی بودن و پایبندی مردم استان به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب است.

حجت الاسلام مشرفی ضمن گرامیداشت هفته بسیج، بسیجی بودن را یک افتخار دانست و عنوان کرد: داشتن روحیه بسیجی یک موهبت است و بسیجیان انسان‌هایی مخلص، با تقوا، متفکر، اندیشمند و دارای روحیه جهادی هستند.

امام جمعه موقت بیرجند در ادامه از اقدامات مثبت دولت سیزدهم  قدردانی کرد و گفت: این دولت، میراث دار شرایط بد و عوامل مختلف است و سیاست‌های غلط دولت قبل  سبب ایجاد  مشکلات زیادی شده که برای رفع این مشکلات نیازمند صبر انقلابی از سوی مردم هستیم تا بتوانیم شرایط را تغییر دهیم.

او ادامه داد: دولت جدید، جهادی، انقلابی و مردمی است و موفق‌ترین عملکرد آن خروج کشور از بن بست کرونا است که امیدواریم بتوانیم با کمک این دولت که عملکرد خوبی نیز دارد، با حمایت مردم و تکیه بر توان داخلی و نیرو‌های جوان، بر تمامی مشکلات پیروز شویم.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.