مدیرکل دامپزشکی کردستان گفت: اکیپ ستادی بهداشت عمومی، به صورت سرزده از کشتارگاه دام و مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی سقز بازدید کردند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، مجتبی ورمقانی مدیرکل دامپزشکی کردستان اظهار کرد:  طرح تشدید نظارت بر اماکن تولید، توزیع، نگهداری و عرضه فرآورده خام دامی و با رویکرد تأمین غذای سالم جهت شهروندان عزیز و ارزیابی عملکرد شبکه‌های دامپزشکی در حوزه نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی همچنان ادامه دارد.

او افزود:در راستای نظارت بر اماکن عرضه فرآورده های خام دامی، اکیپی از بازرسان بهداشت عمومی اداره کل دامپزشکی استان به صورت سرزده به سقز عزیمت نموده و پس از بازدید از کشتارگاه دام شهرستان، ۳۸ مرکز نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دامی را مورد بازدید قرار دادند که مقدار ۱۰۸ کیلوگرم انواع فرآورده های غیر قابل مصرف ضبط و برای ۳ مرکز صورتجلسه ضبطی جهت ارجاع به مراجع قضایی تنظیم شد.

ورمقانی ادامه داد: در ادامه این ماموریت رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل به همراه دو نفر از کارشناسان اداره کل با رئیس و پرسنل بهداشت عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان سقز جلسه هماهنگی و تبادل نطر و اطلاعات در رابطه با ادامه روند نظارتی بر مراکز عرضه برگزار شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.