انهدام کامل باند اشرار و سارقان مسلح در خوزستان

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: صبح امروز به دنبال عملیات مقتدارنه پلیس استان، باند ۴ نفره اشرار و سارقان مسلح زمین گیر و منهدم شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار سید محمد صالحی فرمانده انتظامی خوزستان گفت: دنبال برخورد قاطع و بی امان باجرایم خشن، صبح امروز مأموران پلیس، پس از تلاش‌های شبانه روزی و انجام کار اطلاعاتی مستمر، مقر و مخفیگاه باند سارقان مسلح واشرار را در شهرستان کارون شناسایی کردند.

او افزود: ماموران پلیس پس از هماهنگی قضائی، مقر سارقان را محاصره و طی یک عملیات ضربتی و کاملا غافلگیرانه نسبت به دستگیری آنان اقدام کردند.

سردار صالحی بیان داشت: حین عملیات دستگیری، سارقان مسلح به سمت مأموران تیراندازی کردند که با آتش متقابل سنگین و مقتدرانه پلیس، ۳ نفر از افراد شرور و سارقان مسلح به هلاکت رسیده و یک نفر دیگر از آنان زخمی شد.

فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد: در این درگیری یکی از ماموران نیروی انتظامی مجروح و به بیمارستان منتقل شد که در بازرسی از مقر و مخفیگاه افراد شرور مسلح تعدادی سلاح و مهمات سرد و گرم وابزار آلات جرم کشف شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: منیت مردم خط قرمز پلیس بوده و با مسببان ناامنی در جامعه برخورد قاطع خواهد شد، از مردم  می خواهیم هرگونه اطلاع مربوط به مخلان امنیت را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.