سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: فغانی بابت پنالتی‌ای که برای تیمم نگرفت شهامت عذر خواهی داشته باشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،  فرهاد مجیدی گفت:در نیمه اول بازی چندین موقعیت داشتیم که از آن‌ها استفاده نکردیم. تیم نساجی هم بازی بسته‌ای را به نمایش گذاشت. البته حریف هم موقعیت‌های زیادی داشت که تبدیل به گل نشد.

او ادامه داد:به طور کلی بازی خوبی نبود. اگر از موقعیت بهره می‌بردیم می‌توانستیم برنده میدان شویم

مجیدی افزود:جا دارد از هواداران عذر خواهی کنیم که امروز در استادیوم شاهد گل نبودند. من و بازیکنانم از حضور هواداران در ورزشگاه انرژی گرفتیم، ولی متاسفانه نتوانستیم به پیروزی برسیم

او ادامه داد:تیم ما امروز خوب بازی نکرد، اما امیدوارم در بازی‌های آینده بهتر بازی کنیم. من صحبتی با مسئولان دارم. از مسئولان خواهش می‌کنم جان مادر و بچه هایشان var را به فوتبال بیاورند. هفته پیش ۲ امتیاز سر گل ارسلان مطهری برای تیم من محسوب نشد و از فغاتی هم می‌خواهم آنقدر شهامت عذر خواهی داشته باشد که بابت پنالتی نگرفته در این دیدار عذر خواهی کند. این صحنه برای تیم ملی رخ داد، اما پنالتی گرفتند. صحنه امروز درست مقابل چشمان فغانی رخ داد، اما پنالتی نگرفتند. البته من توجیهی ندارم، چون تیم من خوب بازی نکرده است، اما امیدوارم var را وارد فوتبال کنند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:غفوری از اینکه سرما خورده بود استفاده نکردیم. از عملکرد یامگا و ژستد راضی هستم، اما طبیعی است که هر ۲ طی زمان بیشتر عملکرد خوبی را به نمایش بگذارند.

او افزود: در بازی قبل اگر گل سالم ما گرفته می‌شد وضعیت ما بهتر بود. در بازی امروز هم اگر فغانی پنالتی می‌گرفت وضعیت تیم بهتر از این بود. اگر ویدیو چک بود اکنون ۴ امتیاز برای تیم من حساب می‌شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۲ ۲۹ آبان ۱۴۰۰
کدوم پنالتی مردک دیوانه شده ای..........