هواداران فوتبال امروز پس از ماه‌ها در ورزشگاه‌ها حضور خواهند داشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و نساجی از ساعت ۱۸در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود؛ ظاهرا با حضور تماشاگران در این بازی به صورت محدود موافقت شده است.

نشست شورای تامین استان تهران، صبح امروز پیرامون بررسی وضعیت حضور تماشاگران برگزار و در نهایت مقرر شد که مجوز حضور ۵ هزار تماشاگر در این بازی صادر شود.

این موضوع به عوامل برگزاری مسابقه هم ابلاغ شده و قرار است ۴۵۰۰ تماشاگر از استقلال و ۵۰۰ تماشاگر نساجی از درب شرقی وارد استادیوم آزادی شوند.

سهیل مهدی، مدیر مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: با حضور تماشاگران با سقف ۵ هزار نفر در مسابقه استقلال و نساجی مازندران موافقت شده است. با حفظ ظرفیت ۱۰ درصد تماشاگران تیم مهمان، بلیت فروشی انجام می‌شود و تردد از درب شرقی بوده و به هیچ عنوان حق تردد از درب غربی ورزشگاه را ندارند.

مهدی ادامه داد: داشتن ماسک برای تماشاگران الزامی است و بدون ماسک اجازه حضور داده نخواهد شد. فقط تماشاگران بدون خرید بلیت به ورزشگاه مراجعه نکنند؛ زیرا خلاف شیوه نامه های بهداشتی است و از حضورشان در ورزشگاه ممانعت خواهد شد. این طرح آزمایشی در صورت رعایت تماشاگران قابل توسعه خواهد بود؛ اما در صورت عدم رعایت موارد اعلام شده، ممکن است از حضور تماشاگران در بازی‌های آینده جلوگیری شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار