دروازه‌بان جوان تیم فوتبال استقلال در بازی با نساجی فرصت بازی پیدا کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال استقلال در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر در حالی به مصاف تیم نساجی رفت که این دیدار با نتیجه صفر صفر به پایان رسید.

در این دیدار فرهاد مجیدی سورپرایز ویژه‌ای را برای تیمش در نظر گرفته بودو آن هم قرار دادن علیرضا رضایی درون دروازه آبی‌ها بود.

با حضور رشید مظاهری و حسین حسینی، اما این علیرضا رضایی بود که در دیدار برابر قائمشهری‌ها فرصت حضور در ترکیب تیمش را به دست آورد.

در هفته‌های گذشته اخباری مبنی بر علاقه فولاد به جذب علیرضا رضایی شنیده می‌شد، اما مجیدی به شدت با جدایی سنگربان جوان تیمش مخالفت کرد و حالا در دیدار برابر نساجی این فرصت را به گلر جوان تیمش داده است تا توانایی هایش را نشان دهد.

این دروازه بان جوان با حضور در سنگر استقلال بار‌ها اجازه نداد دروازه استقلال توسط بازیکنان حریف باز شود.

علیرضا رضایی در نخستین بازی اش با پیراهن استقلال عملکرد خوبی را از خود به جای گذاشت و به نوعی جواب اعتماد کادر فنی را داد.

این دروازه بان جوان با قرار گرفتن درون دروازه استقلال نشان داد که فرهاد مجیدی می‌تواند از حضور در دیدار‌های بعدی بهره ببرد و طبق گفته سرمربی آبی‌ها استقلال ۳ دروازه بان برتر دارد که هر یک آماده باشند می‌توانند شانس حضور در دروازه را پیدا کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار