معاون خدمات شهری شهرداری سنندج از استقرار ۴۲ دستگاه ماشین آلات برف روب در ۹ ستاد برف روبی در نقاط مختلف شهر سنندج خبر داد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، سرکه وت نجفی معاون خدمات شهری شهرداری سنندج گفت:جلسه ستاد برف روبی با حضور معاون خدمات شهری، مدیران شهرداری مناطق و روسای سازمان‌های تابعه به منظور هماهنگی و آمادگی لازم جهت خدمت رسانی بهتر در زمان بارش برف در سالن جلسات شهرداری برگزار شد.

نجفی بیان کرد: هرساله با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و آغاز بارش‌ها و در راستای خدمات رسانی بهتر در زمان بارش برف و جلوگیری از یخبندان معابر جلساتی جهت هماهنگی و برنامه ریزی‌های لازم برگزار می‌شود.

او عنوان کرد: این جلسات به منظور شناسایی و معرفی نقاط حادثه خیز و پیش بینی تمهیدات لازم در سطح مناطق و نواحی و همچنین مدیریت بحران در هنگام بارش‌های فصلی برگزار می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج از استقرار ۴۲ دستگاه ماشین آلات برف روب در ۹ ستاد برف روبی در نقاط مختلف شهر سنندج خبر داد و گفت: تعداد ۲۹ دستگاه ماشین آلات (برف روب) و ۱۳ دستگاه ماشین آلات سبک (نمک پاشی) در این ستاد‌ها از اول آذر ماه سال جاری مستقر خواهند شد.

نجفی خاطرنشان کرد: دو ستاد برف روبی در محدوده شهرداری منطقه یک (میدان گاز و جنب ساختمان شهرداری منطقه یک)، یک ستاد برف روبی در حوزه شهرداری منطقه دو در مسیر تقاطع سنجرخان، دو ستاد برف روبی در حوزه شهرداری منطقه سه (کمربندی آبیدر سه راهی تکیه و چمن و پارک دیدگاه)، دو ستاد برف روبی در شهرک بهاران (بلوار حمدی و شهرک زاگرس) و سه ستاد برف روبی در سه نواحی منفصل شهری ننله، نایسر و حسن آباد برپا شده است.

او تصریح کرد: به منظور خدمت رسانی به موقع و بهتر در زمان بارش؛ مدیران مناطق باید نسبت به آماده سازی مخلوط ماسه و نمک و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری نیز نسبت به عملیات باغبانی زمستانه، شاخه زنی و قطع درختان خشک با همکاری مناطق اقدام نماید.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج همچنین اضافه کرد: تامین ماشین آلات و تجهیزات زمستانی جهت ستاد‌های برف روبی، تعیین محل انبار و دپوی ماسه و نمک، تشکیل جلسات توجیهی به منظور تامین تجهیزات زمستانی و سیستم گرمایشی خودرو جهت رانندگان حوزه حمل و نقل عمومی نیز از دیگر تمهیدات صورت گرفته است.

نجفی عنوان کرد: سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل نسبت به نصب علائم استوانه‌ای لازم در کنار سرعتگیر‌ها جهت عدم آسیب به سرعتگیر‌ها در زمان برف روبی و سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی نیز نسبت به آمادگی و اطلاع رسانی لازم در خصوص رعایت موارد ایمنی به ویژه احتمال خفگی بار گاز CO اقدام نمایند.

او در نهایت تاکید کرد: صدور هرگونه مجوز حفاری توسط مناطق در سطح شهر بجز موارد بسیار ضروری ممنوع است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.