سرهنگ پاسدار کریم پور گفت: آزادی خواهان در کشور‌های مسلمان، روحیه آزادی خواهی خود را از مجموعه بسیج سرمشق گرفته اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ پاسدار احسان کریم پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک گفت: امسال بسیج با شعار محوری بسیج پاره تن مردم نامگذاری شده که نشان دهنده مردمی بودن بسیج و خدمت رسانی به مردم است و هفته بسیج فرصتی برای پاسداشت همه این دلاورمردانی‌ها و ایثارگری‌ها که همه ما در عرصه‌های مختلف شاهد آن هستیم و به همین مناسبت بیش از ۱۵۰ برنامه محوری در شهرستان تدارک دیده شده است.

او با بیان اینکه روحیه بسیجی امروز تبدیل به الگویی برای همه آزادی خواهان شده است، افزود: روحیه آزادی خواهی در یمن، عراق، لبنان، سوریه برگرفته از مجموعه بسیج بوده و هدف همه آن‌ها دفاع از اسلام و نظام اسلامی است.

سرهنگ پاسدار کریم پور با اشاره به اینکه بسیج می‌خواهد با پیوند رابطه حاکمیت و ملت تولید قدرت نرم کند، ادامه داد: بسیج تشکیلات مردمی است که در همه جا حضور دارد وبرمبنای سند راهبردی ۱۰ ساله مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب که تهیه کرده است برای تحقق ایران قوی تلاش می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک، اظهار داشت: بسیج فقط یک نیروی انقلابی نیست بلکه یک تفکر، ایده و منطق عاشورایی است که به واسطه این تفکر، بن بستی برای خود قائل نبوده و برای خدمت به مردم زمان و مکان نمی‌شناسد و همواره در جهاد است.

او با اشاره به حضور جهادگران اندیمشکی در جهت بازسازی منازل آسیب دیده اندیکا، بیان کرد: بسیج در ماموریت خود و در هرعرصه‌ای که ملت ایران نیاز داشته باشد مانند سیل، زلزله، کرونا و ... وارد می‌شود و جان خود را تقدیم می‌کند و همواره در حوزه‌های بهداشت، آب، مسکن، اشتغال، امنیتی، دفاعی و ... پیش رو است.

سرهنگ پاسدار کریم پور در خصوص اجرای طرح شهید سلیمانی از سوی بسیجیان گفت: مراقبت از سلامتی مردم جزء مصادیق انقلابی گری در این طرح بوده، که بسیج در ۳ عرصه مراقبتی، حمایتی و نظارتی ورود کرده و ثمره فعالیت و حضور جهادی وار آن‌ها در این عرصه، موجب کمتر شدن آمار آلودگی و بستری شدن افراد در بیمارستان و همچنین کاهش آمار مرگ و میر ناشی از ابتلا به این ویروس در شهرستان شده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه هفته بسیج از ۲۹ لغایت ۵ آذرماه با اسامی مختلف نام گذاری شده است، عنوان کرد: این اسامی به ترتیب از ۲۹ آبان ماه شامل بسیج اقتصاد مقاومتی، بسیج علم و پژوهش، بسیج عدالت و مبارزه بافساد، بسیج عزت ملی و مرزبندی با دشمن، بسیج استقلال آزادی، بسیج سبک زندگی ایرانی اسلامی و آخرین روز هفته بسیج ۵ آذر ماه به نام بسیج معنویت و اخلاق نامگذاری شده است که به تناسب نامگذاری‌ها برنامه‌های مختلفی تدارک دیده شده است.

سرهنگ پاسدار کریم پور با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری (مدظله عالی) با بسیجیان سراسر کشور در ۳ آذرماه سال جاری، تصریح کرد: به همین منظور برنامه‌ای جهت شنیدن رهنمود‌ها و سخنان رهبر انقلاب با گردهمایی بسیجیان در اندیمشک برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک در خصوص برگزاری برنامه‌های هفته بسیج، گفت: این برنامه‌ها شامل ایجاد کمپین و پویش‌های متناسب با شعارمحوری بسیج پاره تن مردم، برپایی نمایشگاه تخفیف عرضه مستقیم محصولات بومی و ایرانی در جهت حمایت از کارآفرینان برتر، ترویج استفاده از کالا‌های ایرانی، برپایی ایستگاه‌های سلامت محور جهت توزیع ماسک رایگان به همراه وسایل بهداشتی کرونا، برپایی غرفه‌های خدمات مشاوره روانشناسی خانواده، برگزاری میزخدمت در اماکن عمومی به منظور گره گشایی از مشکلات مردم، پویش نذر خون، توزیع نوشت افزار وکمک مومنانه، برپایی همایش پیاده روی خانوادگی و. در شهرستان خواهد بود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.