فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز گفت:هفته بسیج فرصتی برای یادآوری خدمات ارزنده بسیجیان برای رفع آلام نیازمندان و اقشار مختلف جامعه است و در این هفته ۳۰۰ برنامه توسط سپاه ناحیه امامت تبریز اجرا می‌شود.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سرهنگ پاسدار حسین پوراسماعیل فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز گفت:بسیج کلید حل مشکلات اساسی کشور است و در این راستا، هرجا که نیاز بوده، بسیجیان با حضور داوطلبانه و بی ریای خود، کار را جلو برده و حل مشکلات را رقم زده اند.

اوافزود: برای تجلیل و گرامیداشت این رشادت‌ها و جانفشانی ها، برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری، مجازی، سازندگی، علمی، اردویی، سلامت، ورزشی در طول هفته بسیج تدارک دیده شده است.

اوگفت: برگزاری یادواره شهدا، رزمایش کمک‌های مومنانه، برپایی نمایشگاه صنایع دستی، برگزاری شیفت ایثار در حوزه‌ها و پایگاه‌های کارگری و تجلیل از فعالین فرهنگی و طرح شهید سلیمانی از برنامه‌های این هفته در تبریز است.

فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز  افزود: عطرافشانی مزار مطهر شهدا و دیدار با خانواده شهدا، اهدای هزار بسته پک آموزشی در شهرک اندیشه، برگزاری مسابقات فینال فوتبال و والیبال، برپایی رژه موتورسواران بسیج در مایان و برگزاری مراسم پیاده روی گردان بیت المقدس در پارک شمیم پایداری بخش دیگری از برنامه‌های این هفته است.

در تقویم کشورمان از ۲۹ آبان تا ۵ آذر به عنوان هفته بسیج نامگذاری شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: هفته بسیج ، بسیجیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.