مدیر شعبه کارگزاری بورس تربت‌حیدریه گفت: هفته گذشته مجموع معاملات بر روی ۱۰ نماد زعفران نگین و ۲ نماد پوشال زعفران، پنج هزار و ۵۲۷ کیلو و ۷۹۹ گرم به ارزش ۱۴۳ میلیارد و ۶۸۷ میلیون تومان بوده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، جواد زبان‌ران مدیر شعبه کارگزاری بورس تربت‌حیدریه با اشاره به اینکه بیش از ۵.۵ تن زعفران در بورس معامله شد؛ گفت: بیشترین این میزان معاملات در بین نماد زعفران نگین، مربوط به زعفران نگین طلای سرخ به وزن یک تن و ۸۰۲ کیلو و ۷۵۹ گرم به ارزش ۴۵ میلیارد و ۶۷۸ میلیون تومان و کمترین آن مربوط به زعفران نگین قائنات به وزن ۹ کیلو و ۳۹۲ گرم به ارزش بیش از ۲۰۵ میلیون تومان بوده‌است.

او افزود: در بخش معاملات ۲ نماد پوشال که تقریبا به یک میزان معامله شد، در مجموع ۱۸۰ کیلو و ۴۳۷ گرم زعفران به ارزش چهار میلیارد و ۱۷۴ میلیون تومان معامله شد.

مدیر شعبه کارگزاری بورس تربت حیدریه ادامه داد: هم اکنون زعفران ایران در قالب ۱۰ برند زعفران نگین و ۲ برند پوشال زعفران در بورس عرضه می‌شود.

زبان‌ران بیان کرد: برند‌های زرین و طلای سرخ تربت‌حیدریه، روستا، زعفران نوین، زعفران سحرخیز و بهرامن مشهد، ملل و نگین بیرجند و قاینات و وحدت تربت‌جام از برند‌های زعفران نگین و برند‌های طلای سرخ و سحرخیز مشهد نیز از برند‌های پوشال زعفران هستند.

انتهای پیام//م.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار