مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: از فردا اول آذرماه همه مدارس استان بازگشایی می‌شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، هادی زارع پور مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در نشست روسای آموزش وپرورش شهرستان‌ها و منطقه در یاسوج گفت: از اول آذرماه مدارس پرجمعیت استان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بازگشایی می‌شوند.

او افزود: این مدارس با برنامه ریزی گروه بندی و حضور در روز‌های زوج و فرد و آموزش ترکیبی، حضوری و مجازی بازگشایی می‌شوند.

زارع پور با بیان اینکه برای بازگشایی در هر مدرسه شورا وکمیته سلامت تشکیل و مجوز حضور و ارزیابی از روند برگزاری کلاس‌ها انجام می‌شود اضافه کرد: دقت و توجه به همه موارد الگوی بازگشایی مدارس و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ضروری است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه همه مدارس روستایی و عشایری این استان به نسبت جمعیت از اول مهر و متوسطه دوم از اول آذرماه به صورت حضوری برگزار شد ادامه داد: در مجموع بیش از ۲ هزار و ۶۰۴ مدرسه استان به نسبت جمعیت پیش از این حضوری بود که از اول آذرماه ۴۰۳ مدرسه باقی مانده که پرجمعیت هستند نیز به صورت حضوری برگزار می‌شوند.

ابراهیم خالویی رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان هم گفت: گروه  ارزیابان استانی و شهرستانی فعالیت‌های آموزشی-بهداشتی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را بررسی می‌کنند.

خالویی افزود: اولیاء دانش آموزان موارد لازم را به ادارات ارزیابی شهرستان‌ها و مناطق ویا تلفن ۳۳۲۲۲۰۳۸-۰۷۴ اطلاع دهند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.