معاون سابق شاباک اذعان کرد که سرویس‌های اطلاعاتی مسئول شکست پرونده امنیتی کارگرِ جاسوس خانه بنی گانتس هستند.  

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، یسرائیل حسون، معاون سابق سرویس امنیتی رژیم صهیونیستی (شاباک)، امروز (یکشنبه) در اظهاراتی اعلام کرد که سرویس‌های اطلاعاتی مسئول شکست پرونده امنیتی کارگر جاسوس خانه بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی هستند.  

صبح روز یکشنبه، رادیو ارتش اسرائیل به نقل از حسون گفت که شاباک مسئول نقص امنیتی در این رژیم به خصوص پس از دستگیری جاسوس خانه بنی گانتس است. زیرا آن‌ها پیش از این هیچ بازرسی و تحقیقات دقیقی انجام نداده بودند.

رادیو ارتش اسرائیل پیش از این نیز گزارش داده بود که سرویس اطلاعات شاباک به شکست خود در ارائه حفاظت کامل از بنی گانتس اعتراف کرده و خود را مسئول این فاجعه دانسته است.

رادیو رژیم صهیونیستی نیز به نقل از یکی از مقامات سابق موساد گفت: «این یک شکست واقعا فاجعه بار است. با توجه به سوابق جنایی این جاسوس، کار کردن او در خانه وزیر دفاع یک خطر واقعی بود و باید بیشتر دقت می‌کردیم.»

قابل ذکر است که رسانه‌های عبری روز پنجشنبه به نقل از شاباک (سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی) مدعی شدند که کارگر خانه بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی را به اتهام جاسوسی برای گروه هکری منتسب به ایران دستگیر کرده اند.

شبکه تلویزیونی «کان» رژیم صهیونیستی نیز به نقل از مقامات نظامی گفت که فرد بازداشت شده عمری گورن، ۳۷ ساله و اسرائیلی قصد داشته تا اطلاعات محرمانه گانتس را به گروه هکری سایه سیاه بدهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۰:۲۵ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
درود و خداقوت بر سربازان گمنام هکرهای نخبه خردمند مقتدر قدرتمند عصای حضرت موسی نبی سلام الله علیه باد پیروزی حق علیه باطل رژیم سفاک منحوس خبیث جنایتکار اشغالگر غارتگر کودک کش مظلوم کش شکنجه گر بی عدالت بی حقوق بشر نژادپرستان شیطان صفتان صهیونیستی بسیار نزدیک است صهیونیست توسط مردمان بومیش در فلسطین و در سر تا سر جهان بزیر کشیده خواهد شد و آزادی فلسطین اشغالی و فلسطینیان بسیار نزدیک است و همه بومیان اصیل فلسطینیان از هر قوم و نژاد و قبیله و دین و مذهبی که باشند دوباره با صلح و احترام حقوق بشرانه انسانی در کنار یکدیگر با امنیت و عدالت اجتماعی بدون تبعیضگریهای مختلف زندگی شایسته عادلانه خواهند داشت و هر دینی با روش خودش در مکان خودش در سرزمین قدس شریف عبادت خاص خودش را به درگاه خداوند جل جلاله انجام خواهد داد و کاری هم به کار یکدیگر ندارند و یک حکومت مردم شمول آزاد مستقل حقوق بشرانه انسانی تشکیل خواهند داد . هکرهای مقتدر و قدرتمند خوبان نیکان گمنام عصای موسی نبی س ای خردمندان نخبگان آزاده اندیشان عادل از سر تا سر جهان ضربات قدرتمندانه تر و مقتدرانه تر سنگینتر و محلکتری را بر تمامیت رژیم جعلی منفور شیطانی خبیث صهیونیستهای نکبت سفاک تروریست واردکنید که پیروزی نهایی به حول قوه الهی خداوند جل جلاله بسیار نزدیک است و اجر و مزد و حسنات شما خوبان گمنام در بارگاه الهی خداوند جل جلاله محفوظ است و در دنیا و آخرت بشما خوبان نیک اندیشان خردمندان نخبگان آزاد اندیشان عادل داده می شود . والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار