منابع عبری افشا کردند که رونن بار، اخیراً بطور مخفیانه به اردن سفر کرده و در جریان آن با مقامات امنیتی این کشور دیدار کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از عرب۴۸، روزنامه صهیونیستی «اسرائیل هیوم» فاش کرد که رونن بار، رئیس سرویس امنیت عمومی رژیم صهیونیستی (شاباک) اخیراً بطور مخفیانه به اردن سفر کرده و در جریان آن با روسای سرویس‌های امنیتی این کشور دیدار کرده است.

به گزارش این روزنامه، این سومین سفر رئیس شاباک به کشور‌های خاورمیانه از زمان روی کار آمدن در این سمت است. او پیشتر از قاهره، پایتخت مصر و رام الله بازدید کرده بود.

رونن بار، در جریان سفر خود به امان، پایتخت اردن، دیدار‌هایی با مقامات ارشد نظامی و امنیتی این کشور داشت و در مورد راه‌های مبارزه با سازمان‌های تروریستی و  مبارزه با پدیده قاچاق اسلحه در مرز اردن و اراضی اشغالی، گفت‌وگو کرد.  

این روزنامه همچنان اظهار داشت که رونن بار در جریان این دیدارها درباره نیرو‌های مسلحی که احتمالا از عراق به سرزمین های اشغالی وارد می شوند، تبادل نظر کردند.

پیش از این آیزاک هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی، نفتالی بنت، نخست وزیر، بنی گانتس وزیر جنگ و یائیر لاپید، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی به اردن سفر کرده و توافقنامه‌ای برای افزایش میزان عرضه آب از طرف اراضی اشغالی به اردن امضا کرده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار