حکم قصاص آرمان این هفته اجرایی خواهد شد؟

آرمان عبدالعالی امروز برای اجرای حکم به قرنطینه منتقل شد تا روز چهارشنبه این هفته برای اجرای حکم به پای چوبه دار در زندان رجایی شهر برود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،آرمان عبداللهی برای اجرای حکم قصاصش به قرنطینه منتقل شد تا روز چهارشنبه حکمش اجرا شود. این بار مشخص نیست اجرای حکم اعدام وی متوقف خواهد شد یا خیر. آرمان عبدالعالی که پیش از این چهار بار در دو ماه گذشته اجرای حکمش به تعویق افتاده بود، امروز برای اجرای حکم به قرنطینه منتقل شد تا روز چهارشنبه این هفته برای اجرای حکم به پای چوبه دار در زندان رجایی شهر برود. قرار است به جز آرمان چند حکم دیگر هم این هفته اجرا شود.

عبدالصمد خرمشاهی، وکیل آرمان در این باره گفت: هنوز به ما به صورت رسمی ابلاغ نشده است، اما ما هم شنیده ایم که حکم این هفته اجرا می‌شود. آرمان متهم است اسفند ماه سال ۹۲ دختر مورد علاقه اش را به قتل رسانده است و جسدش را درون چمدان قرار داده و چمدان را در سطل زباله انداخته، اما هیچگاه جسد دختر ۲۱ ساله پیدا نشد.

او یک بار سال ۹۸ پای چوبه دار رفت، اما توانست مهلت بگیرد. در این زمان درخواست اعاده دادرسی کرد که پذیرفته شد و بار دیگر محاکمه شد. اینبار هم قضات رای به قصاص او دادند و با تائید حکمش در دیوان عالی کشور در لیست اجرای حکم قرار گرفت، اما در دو ماه گذشته ۴ بار اجرای حکم او به تعویق افتاد.

منبع:بهار نیوز

انتهای پیام/

برچسب ها: حکم اعدام ، دادرسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۳ ۰۱ آذر ۱۴۰۰
ما که اطلاعات نداریم ولی ثابت شده که کشته خوب اگه کشته بود چطور جسد پیدا نشده حتی اگه تو چمدون و تو زباله ها هم میگذاشت باز هم ردی پیدا میشد
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۶:۴۲ ۰۱ آذر ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
انشاءالله و به حول قوه الهی خداوند جل جلاله هر آنچه حق و عدالت خداوند جل جلاله و مشیت خداوند جل جلاله در آن است برای این جوان قاتل قتل عمد اتفاق افتد در پای چوبه دارش یا توسط ولی دم محترم برای همیشه بخشیده و آزاد شود یا برای همیشه حکم مجازات کیفریش قصاصش انجام پذیرد و از این عذاب وجدان و عذاب زندان و عذاب قرنطینه رفتن قبل از اعدام راحت شود به قول معروف یا رومی روم یا زنگی زنگ یا مرگ یه بار شیونم یه بار بهتر است این همه زندانی کشیدن و مداوم به قرنطینه بردن و شکنجه روحی اعدام شدن است امید که تکلیفش برای هیشه و کاملا در روز چهارشنبه مشخص شود همه چیز دست ولی دم محترم مقتول است و هر دوی اجرای حکم قصاص اعدام و بخشش قاتل قتل عمد از طرف ولی دم محترم عین حق قرآنی است باید دید و شنید که چه تصمیمی ولی دم محترم خواهد گرفت . والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۰:۰۱ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
ای کاش جسد آن دختر مقتول مرحومه هم پیدا می شد و واقعیت را اعتراف می کرد که با جسد دختر مقتول چکار کرده که غیبش زده و اثری از آثارش نیست واقعا پرونده قتل بسیار پیچیده ایی است معلوم نیست جسد آن دختر در آن چمدان که به زباله دان انداخته واقعا مرده بوده یا نیم جان و بی هوش بوده و بعدش توسط زباله گردها یافت شده و ربوده شده و به باندهای تبهکاری فروخته شده معلوم نیست چه بلایی سر این دختر بیچاره آمده واقعا پرونده قتل بسیار معما گونه و پیچیده ایست خداوند جل جلاله به خانواده محترم زجر کشیده دختر صبر عنایت کند به خانواده قاتل روانپریش هم صبر عنایت کند بقول معروف میگه یه دیوانه ایی یه سکه طلا مندازه ته یه چاه عمیقی هزارتا عاقل خردمند هم نمی تونند درش بیاورند واقعا پرونده قتل اسفناک و تاسف آور و معما گونه ایی است . خداوند جل جلاله به هر دو خانواده صبر و حلم عنایت کند و آخر عاقبت این پرونده قتل بسیار مشکوک معما گونه پیچیده به اذن الله برای هر دو خانواده ختم به خیر شود . الله اعلم !!! . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه .
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۰:۰۸ ۱۰ آذر ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
آیا هیچ خطاکاری مستحق بخشش نیست؟ :
اگر قرار بود خطاکاران گنهکاران مجرمین بخشیده نمی شدند که در توبه کردن و جبران کردن را خداوند جل جلاله برای انسانهای گنهکار و خطاکار مجرمین باز نمی گذاشت و خطاکاران و گنهکاران مجرمین هم در صورت توبه کردن و متنبه شدن و جبران کردن مستحق بخشش هستند همانگونه که در روز قیامت مجرمین به اندازه جرم و گناهشان به جهنم انداخته می شوند و پس از تحمل مجازات کیفری عادلانه شان که از طرف خداوند جل جلاله تعیین و تایید می شود سپس بخشیده و به بهشت بخشوده شدگان برده خواهند شد مگر مجرمین و گنهکاران خطاکارانی که خداوند جل جلاله تشخیص دهد که باید تا ابدیت در جهنم بمانند مانند ابلیس ملعون و لشکریان شیاطین جن و انسی ملعون کافرش . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه عادلانه خداپسندانه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۲ ۰۱ آذر ۱۴۰۰
چرا نمیگه پیکر بنده خدارو چیکار کرده مامان غزاله مگه نمیگه آرمان بهش رحم کنه تا اونم ببخشه خب بگه چطور تونسته یه آدم 50 کیلویی رو توی چمدان جا بده حمل کنه مگه میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۱ ۳۰ آبان ۱۴۰۰
نه همه رو مسخره کردن.