جمع‌آوری ۷۰ قبضه سلاح جنگی در دلگان

فرمانده انتظامی شهرستان دلگان از دستگیری ۴۰ شرور، قاتل و سارق مسلح و کشف ۷۰ قبضه سلاح جنگی با تشدید طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهرستان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سرهنگ حسن سرگزی فرمانده انتظامی شهرستان دلگان اظهارداشت: به منظور پیشگیری از وقوع جرائم خشن، ارتقاء امنیت عمومی و جلب رضایت شهروندان، تشدید طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی در سال جاری در دستور کار پلیس شهرستان قرار دارد.

وی افزود: در همین رابطه با اشراف اطلاعاتی مأموران انتظامی شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۳۰ نفر از اشرار و سارقان مسلحی که با اعمال مجرمانه خود باعث سلب آسایش شهروندان در سطح شهرستان شده بودند شناسایی و در عملیات‌های مختلف دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دلگان تصریح کرد: همچنین با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۱۰ نفر قاتل مسلح فراری و تحت تعقیب نیز دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی افزود: در پی دستگیری سارقین، اشرار و قاتلان مسلح بیش از ۷۰ قبضه سلاح جنگی در سطح شهرستان کشف شده است.

سرهنگ سرگزی با اشاره به تلاش پلیس شهرستان برای مبارزه سرقت‌های خرد اظهار داشت: مأموران واحد‌های مختلف انتظامی شهرستان با گسترش چتر اطلاعاتی خود در سطح حوزه استحفاظی، از ابتدای سال جاری تاکنون موفق شده اند تعداد ۹۲ سارق را نیز شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان دلگان با بیان اینکه شهرستان مذکور به لحاظ موقعیت جغرافیایی محل عبور قاچاقچیان مواد مخدر و اشرار و گروه‌های مسلح است گفت: پلیس شهرستان به منظور تأمین امنیت محور‌های مواصلاتی با راه اندازی ایست و بازرسی‌های های مستمر و کنترل منظم این محور‌ها اقدامات موثری را در راستای مبارزه با قاچاق مواد مخدر انجام داده و در سال جاری با متلاشی نمودن چند باند مسلح قاچاق مواد مخدر بیش از ۷۰۰ کیلو انواع مواد مخدر را کشف کرده اند.

وی در ادامه بیان داشت: دستگیری ۴۲۰ متهم در رابطه با سایر جرائم، توقیف ۲۱۱ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف از ابتدای سال جاری تاکنون بخشی از اقدامات دیگر پلیس شهرستان در راستای ارتقاء امنیت عمومی است.

سرهنگ سرگزی خاطرنشان‌کرد: کارکنان انتظامی شهرستان تا پای جان در راستای تأمین امنیت شهروندان عزیز تلاش می‌کنند و تقدیم یک شهید و ۳ جانباز پلیس این شهرستان در سال جاری در راه تأمین امنیت شهروندان گرانقدر، خود مبین عزم جدی پلیس در این مسیر مقدس است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار