نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: هنوز رایحه و فرهنگ بسیج در کشور احساس می‌شود، اما به اندازه کافی فراگیر نیست و باید روحیه و مجموعه کمالات بسیج را در سطح جامعه گسترش دهیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت الاسلام مصطفی محامی  نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان در یادواره شهید مدافع حرم «محسن خزایی» و شهدای کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اظهار داشت: هرچه به خانواده شهدا خدمت کنیم باز هم کافی نیست و ما شرمنده شهدا و خانواده این عزیزان هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان افزود: تحمل فراق توسط خانواده شهدا کار سختی است و با این وجود با انجام هر کاری باز هم مدیون خانواده شهدا هستیم چه برسد به اینکه کم‌کاری‌هایی هم صورت گرفته است.

وی بیان کرد: در دوران جنگ تحمیلی با روحیه بسیجی بر دشمن غلبه کرده و پیروز شدیم، اما در حفظ این تفکر کم کاری کردیم. هنوز رایحه و فرهنگ بسیجی در کشور احساس می‌شود، اما به اندازه کافی فراگیر نیست و باید روحیه و مجموعه کمالات بسیج را در سطح جامعه گسترش دهیم.

افزایش میزان کتاب‌خوانی نیازمند تلاش همگانی

نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان همچنین در نشست بزرگداشت هفته کتاب و کتابخوانی که در محل تالار اشراق اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد، گفت: کتاب گنجینه ارزشمند و میراث گران‌بهایی است که نویسندگان متعهد ما با سلاح قلم آن را ایجاد کرده‌اند.

امام جمعه زاهدان با اشاره به لزوم تقدیر از تلاش‌های نویسندگان برای رشد علمی و ارتقاء فرهنگی جامعه، افزود: متاسفانه سرانه مطالعه در جامعه کاهش یافته و باید همه دست به دست هم دهیم و برای افزایش میزان کتابخوانی در جامعه تلاش کنیم.

محامی بیان کرد: با وجود فضای مجازی و افزایش سرعت دسترسی به اطلاعات، بسیاری از افراد حوصله کتاب را نداشته و فرهنگ کتاب‌خوانی نیز تغییر کرده و نسبت به گذشته بسیار کمرنگ شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار