نتیجه تعقیب سارق دوچرخه توسط صاحب آن

سارقی که برای سرقت دوچرخه وارد خانه شده بود مورد تعقیب صاحب آن قرار گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، تلاش یک سارق برای سرقت دوچرخه از داخل یک خانه مسکونی در هند بی نتیجه ماند. در حالی که این سارق با برداشتن دوچرخه از داخل حیاط خانه در حال فرار بود با هوشیاری صاحب آن ناکام ماند. ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده چگونگی وقوع این سرقت و ناکام ماندن سارق را نشان می‌دهد.

در ابتدای این ویدئو مشاهده می‌شود سارق با دیدن درب باز خانه وارد حیاط شده و با رفتن به سمت پله‌ها وانمود می‌کند قصد ورود به یکی از طبقات را دارد. اما او بلافاصله با دیدن دوچرخه که بدون قفل و زنجیر در وسط حیاط پارک شده دوباره برگشته و با برداشتن آن از حیاط خانه بیرون می‌رود. ظاهرا صاحب خانه که ناظر این صحنه بوده بلافاصله وارد عمل شده و سارق جوان را مورد تعقیب قرار می‌دهد.


بیشتر بخوانید

سارق که صاحب دوچرخه را در تعقیب خود می‌بیند آن را رها کرده و فرار می‌کند. در انتهای ویدئو صاحب دوچرخه در حالی که وسیله نقلیه اش را با موفقیت از چنگ سارق خارج کرده وارد حیاط خانه می‌شود. مکان وقوع این سرقت در یکی از مناطق کشور هند رخ داده است. این ویدئو پس از انتشار در اینستاگرام مورد توجه کاربران قرار گرفت و تبدیل به ویدئویی داغ شد.

در ادامه می‌توانید این ویدئو را تماشا کنید؛

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار