شهردار کرمان گفت: در سامانه «مردم‌شهر»، ۵۳۹ پیشنهاد ازسوی مردم، کارشناسان و کارکنان شهرداری، برای انتصاب در رده‌های تخصصی مدیریتی بارگذاری شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سعید شَعرباف تبریزی شهردار کرمان، در نشست عمومی شورای اسلامی شهر کرمان که با حضور رئیس و اعضای شورای شهر برگزار شد، با اشاره به پیگیری‎های مستمر در معاونت «حمل‌ونقل و امور زیربنایی» و معاونت «برنامه ‎ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کرمان» برای برآورد ریالی پروژه‌های مهم شهر کرمان، گفت: حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان پروژۀ زیرساختی در نظر گرفته‌ایم که اطلاعات آن نیز جمع‌آوری و اولویت‌بندی و به استانداری کرمان ارسال شده است.

او با اشاره به سفر رئیس‌جمهور طی هفته‌های آتی به استان کرمان، اولویت نخست شهر کرمان را مربوط به واحد خدمات شهری و موضوع آسفالت معابر و حاشیه‌های شهر اعلام کرد و موضوع بعدی را مربوط به سرمایه‌گذاری دانست.

شَعرباف تبریزی با اعلام اینکه برنامه‌ریزی خاصی برای بازدید‎های رئیس‌جمهوری از سطح شهر در نظر گرفته‌ایم، ابراز امیدواری کرد، در جریان سفر رئیس‌جمهوری به شهر کرمان، بخشی از برنامه‌های مدنظر شهرداری مورد تصویب قرار گیرد.

او در بخش دیگری از صحبت‌های خود، در خصوص سامانۀ «مردم‌شهر» و انتصابات اخیر در شهرداری کرمان افزود: از ابتدای راه‎اندازی این سامانه، در بخش پیشنهاد انتصابات به‌طور دقیق ۵۳۹ پیشنهاد همراه با رزومه و مستندات معتبر ازسوی مردم، کارشناسان و کارکنان شهرداری، برای رده‌های تخصصی شهرداری، بارگذاری شده است.

شَعرباف تبریزی تصریح کرد: از این تعداد پیشنهاد ثبت‌شده، حدود ۱۲۰ شخص منحصر‌به‌فرد هستند که این افراد از داخل و بیرون از بدنۀ شهرداری معرفی شده‌اند.

شهردار کرمان گفت: اسامی تعداد قابل توجهی از این افراد، برای انتصاب در ۶۸ پست مدیریتی شهرداری در اختیار کمیتۀ ارزیابی قرار داده شده که این فرایند نشان می‎دهد انتصاب در این پست‌ها از سوی شهردار انجام نمی‎شود؛ بلکه براساس خروجی سامانۀ «مردم‌شهر» و نظرات کمیتۀ ارزیابی است.

شَعرباف تبریزی، همچنین گزارش‌های ارسال‌شده به سامانۀ «۱۳۷» را نسبت به گذشته قابل‌توجه دانست و افزود: با توجه به به‌روز شدن سامانۀ «۱۳۷» و افزایش تعداد کارشناسان، در حال حاضر ۳۷ گزارش مکتوب همراه با پیوست تصاویر از سوی مردم در این سامانه ثبت شده که این گزارش‌ها به تیم‌های رصد و پیگیری نیز ارسال شده است.

او از فعال شدن بخش گزارشگری فساد در سامانۀ «مردم‌شهر» خبر داد و تصریح کرد: این سامانه به‌مرور با هدف تعامل بین شهرداری و مردم، تبدیل به چشم شهر خواهد شد.

شهردار کرمان با اشاره به بودجۀ مصوب شهرداری طی امسال گفت: بودجۀ سال بعد را متناسب با اولویت‌بندی پروژه‌های ستاره‌دار و با توجه به وضعیت تلفیق بودجه در سال ۱۴۰۱ و اینکه چه میزان از بودجۀ پیشنهادی در سال بعد محقق می‌شود، پیشنهاد می‌دهیم.

شَعرباف تبریزی، پروژه‌های پیشنهادی سال آینده در پیش‌نویس اولیه را نزدیک به چهار هزار میلیارد تومان پروژه اعلام کرد و افزود: اولویت‌بندی پروژه‌ها را متناسب با اینکه چه میزان از بودجه را می‌توانیم محقق کنیم و درآمد قابل تحقق ما چقدر برآورد شود، انجام خواهیم داد.

او تصریح کرد: برنامۀ عملیاتی چهار سال آیندۀ شهرداری نیز با توجه به تغییرات ایجادشده در شهرداری و شورای اسلامی شهر، با تلاش اساتید دانشگاه «شهید باهنر» و «معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری» بازنگری می‎شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار