انتشار فراخوان جذب همکار داوری در مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه

فراخوان جذب همکار داوری و میانجی‌گری در مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه چهارمحال و بختیاری منتشر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سیروس رضایی رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری گفت: اداره کل توسعه امورمیانجی گری و داوری مرکز توسعه حل اختلاف از میان واجدین شرایط برای دریافت پروانه داوری و پروانه میانجی گری دعوت به همکاری کرده است و فرآیند ثبت نام تا پنجم آذرماه ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.

او افزود: ۳۴۷ نفر برای جذب همکاری در داوری عمومی، میانجی گری و شورای حل اختلاف در استان نیاز است که به دو صورت آزمونی و غیرآزمونی انجام می‌شود.


بیشتر بخوانید


رضایی اضافه کرد: در روش آزمونی سه نوع آزمون برای جذب برگزار خواهد شد و داوطلبان می‌توانند در یکی از سه حوزه داوری، داوری تخصصی خانواده و میانجی‌گری در آزمون ثبت نام کنند.

او اظهار داشت: داوطلبان با داشتن حداقل مدرک سطح دو حوزه یا مدرک کارشناسی در یکی از رشته‌های مرتبط از جمله حقوق، فقه و الهیات (گرایش فقه و مبانی حقوق اسلامی) می‌توانند برای ثبت نام در آزمون‌های داوری، داوری تخصصی خانواده و میانجی گری اقدام و فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی و بالاتر رشته‌های روانشناسی، جامعه شناسی، علوم تربیتی، مشاوره، مددکاری اجتماعی و مطالعات خانواده صرفاً مجاز به شرکت در آزمون‌های میانجی گری و داوری تخصصی خانواده هستند.

رضایی شرط پذیرش در آزمون کتبی را کسب حداقل ۵۰ درصد نمره آزمون عنوان و تصریح کرد: حداکثر دو برابر جذب برای بررسی مدارک و انجام مصاحبه به مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه معرفی خواهند شد.

او با اشاره به نحوه جذب غیر آزمونی، گفت: برخی از داوطلبان، بدون آزمون و براساس شرائط خاصی که در دفترچه راهنمای ثبت نام به تفصیل شرح داده شده است می‌توانند نسبت به ثبت نام غیر آزمونی اقدام و مدارک مورد نیاز را بارگزاری کنند.

رضایی بیان کرد: براساس برنامه زمان‌بندی صورت گرفته، آزمون ۲۶ آذر ماه برگزار خواهد شد و چنانچه بنابر شرایط تغییری در زمان آزمون ایجاد شود، مراتب به داوطلبان اطلاع رسانی خواهد شد.

او ادامه داد: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir ضمن مطالعه دفترچه راهنما، نسبت به ثبت نام در بخش‌های آزمونی و غیرآزمون اقدام کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار