مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: پرسپولیس همیشه تیم قدرتمندی است، اما بازیکنان ما برای کسب نتیجه برابر این تیم انگیزه بالایی دارند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، محمد اهل‌شاخه، مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره شرایط تیمش اظهار داشت: متاسفانه ۳ بازی اول را از دست دادیم و باختیم که فکر می‌کنم دلیل آن دیر بسته شدن تیم و شرایط بدنی بازیکنان بود. از طرف دیگر غیبت منصوریان هم در این زمینه تاثیرگذار بود. با این حال هفته چهارم در مازندران برابر نساجی بازی خوبی ارائه کردیم و خدا را شکر توانستیم این تیم را ببریم. فکر می‌کنم با گل‌های بیشتری می‌توانستیم نساجی را ببریم. پس از آن‌ها در آبادان بازی سختی برابر گل‌گهر داشتیم که تیم پرستاره‌ای است و حتی روی نیمکت هم یک تیم شناخته شده داشت. گل‌گهر را هم می‌توانستیم ببریم و موقعیت‌های خوبی هم داشتیم. با این حال کسب یک امتیاز از آن بازی هم خیلی بد نبود.  

اهل شاخه درباره بازی پیش روی تیمش با پرسپولیس گفت: پرسپولیس نسبت به فصل گذشته تغییراتی داشته و برخی از بازیکنانش را از دست داده است. با این وجود پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و تیم قدرتمندی به شمار می‌رود. بازیکنان ما هم انگیزه دارند و امیدواریم روند رو به رشدی که تیم در ۲، ۳ بازی قبلی داشته را بتواند ادامه دهد و در ورزشگاه آزادی نتیجه بگیرد. این هدف دور از دسترس نیست و فکر می‌کنم زمان خوبی است که برابر پرسپولیس نتیجه بگیریم. امیدوارم این اتفاق رخ دهد.  

مدافع صنعت نفت آبادان درباره بازگشت منصوریان به تمرینات گفت: بودن منصوریان در تمرینات تاثیرگذار است و از وقتی که او برگشته، روند تیم بهتر شده است. امیدوارم با تلاش‌های بازیکنان و زحمات کادرفنی این روند ادامه دار باشد.  

او در خصوص آسیب دیدگی و زمان بازگشتش به میادین گفت: حدود ۵ ماه و نیم از عمل جراحی گذشته است. شرایط خیلی خوبی دارم و فکر می‌کنم تا ۲، ۳ روز دیگر بتوانم در تمرینات شرکت کنم. اگر همه چیز خوب پیش برود، تا یک ماه آینده می‌توانم بازی کنم.  

اهل‌شاخه در واکنش به عدم دریافتی بازیکنان صنعت نفت از ابتدای فصل تاکنون اظهار داشت: شرایط مالی صنعت نفت خوب نیست و تنها باشگاه نمی‌تواند این مشکل را برطرف کند. شرایط به گونه‌ای است که برخی از مسئولان شهری و استانی هم باید پای کار بیایند تا مشکلات مالی صنعت نفت برطرف شود. صنعت نفت و نفت مسجد سلیمان تنها تیم‌هایی هستند که در لیگ بیست و یکم دریافتی نداشته اند. مشکلات مالی واقعا کار را سخت می‌کند. یک بازیکن نیاز دارد که پولش را به موقع بگیرد. اگر شرایط همین طور پیش برود، تیم‌های نفتی در آینده نتایج خوبی نمی‌گیرند.


بیشتر بخوانید


مدافع صنعت نفت درباره حضور هواداران در بازی پرسپولیس - صنعت نفت اظهار داشت: قطعا حضور هواداران در ورزشگاه تاثیرگذار است. هواداران همیشه در ورزشگاه حضور داشتند و از ما حمایت کردند. منتظر بازگشت آن‌ها به ورزشگاه هستیم تا بتوانیم انرژی مثبت از آن‌ها بگیریم. امیدوارم هر چه زودتر هواداران به ورزشگاه برگردند تا بتوانیم از حمایت‌های آن‌ها برخوردار شویم.  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار