رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان گفت: سه هزار نفر از متقاضیان طرح ملی مشاغل خانگی استان سمنان ارزیابی و استعدادسنجی شدند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حسن رهایی رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان گفت: سه هزار و ۱۵۸ نفر متقاضی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان سمنان ثبت نام کرده اند که در گام دوم این طرح با هدف توانمندسازی متقاضیان، تاکنون سه هزار و ۱۰۶ نفر ارزیابی اولیه شغلی شدند.

او افزود: اکنون متقاضیان بر اساس مستقل و پیشران، ارزیابی و استعدادسنجی می‌شوند که تا کنون استعدادسنجی ۲ هزار و ۹۷۵ نفر و هدایت شغلی یکهزار و ۱۰۹ نفر انجام شد.

رهایی ادامه داد: ارزیابی و استعدادسنجی با طرح ۶۰سوال در سامانه inhb.ir انجام می‌شود و مشاوره‌های تلفنی و حضوری با کارشناسان متخصص صورت می‌گیرد.

او اضافه کرد: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان سمنان با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در حال اجرا است و بالغ بر یکهزار و ۳۰۰ نفر در این طرح تحت پوشش قرار می‌گیرند.

رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان تصریح کرد: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در سه مرحله شامل شناسایی ظرفیت‌های اشتغال خانگی، توانمندسازی متقاضیان و اتصال به بازار طراحی شده است. /

 حسن رهایی روز دوشنبه به رسانه‌ها بیان کرد: ۳ هزار و ۱۵۸ نفر متقاضی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان سمنان ثبت نام کرده اند که فاز دوم این طرح با هدف توانمندسازی متقاضیان، تاکنون ۳ هزار و ۱۰۶ نفر ارزیابی اولیه شغلی شده اند.

او افزود: اکنون متقاضیان براساس مستقل و پیشران، ارزیابی و استعدادسنجی می‌شوند که تا کنون استعدادسنجی ۲ هزار و ۹۷۵ نفر و هدایت شغلی یکهزار و ۱۰۹ نفر صورت گرفته است.

رهایی ادامه داد: ارزیابی و استعداد سنجی با طرح ۶۰سوال در سامانه inhb.ir انجام می‌شود و مشاوره‌های تلفنی و حضوری با کارشناسان متخصص صورت می‌گیرد.

او اضافه کرد: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان سمنان با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در حال اجرا است و بالغ بر یک هزار و ۳۰۰ نفر در این طرح تحت پوشش قرار می‌گیرند.

رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان تصریح کرد: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در سه مرحله شامل شناسایی ظرفیت‌های اشتغال خانگی، توانمندسازی متقاضیان و اتصال به بازار طراحی شده است.

انتهای پیام / ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.