مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت : ۶ هزار نفر از امکانات بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در ایام کرونایی بهره‌مند شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فرزین معتمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت : با شیوع ویروس کرونا اقدامات گوناگونی از جمله طرح‌های ایران یاران جوان و عامران سلامت برای مقابله با بیماری کرونا در هلال احمر استان کرمانشاه انجام گرفته است.

او گفت : طرح ناظران سلامت و طرح حاج قاسم سلیمانی همگام با هم برای تشویق مردم به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و شناسایی گروه‌های هدف به منظور واکسینه شدن در محلات استان کرمانشاه انجام شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه افزود: با آغاز همه‌گیری ویروس کرونا یک میلیون ماسک از سوی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در بین مردم و ادارات و ارگان‌ها با مراجعین بالا توزیع شد.

معتمدی افزود: گشت‌های خودرویی با آمبولانس‌های هلال احمر استان کرمانشاه برای اعلام هشدار در پیک‌های اول تا چهارم کرونا و درخواست در خانه ماندن از مردم صورت گرفت.

او گفت: بسته‌های بهداشتی در محلات فقیر نشین و همچنین در بین بیماران خاص با همکاری مدیرعامل انجمن بیماران خاص و دانشگاه علوم پزشکی توسط هلال احمر استان کرمانشاه توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه ادامه داد: در اوایل شیوع ویروس کرونا کار غربالگری در مبادی ورودی استان کرمانشاه و تب‌سنجی در فرودگاه و ایستگاه راه‌آهن توسط نیرو‌های جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه انجام شد.

معتمدی افزود: بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از آغاز شیوع کرونا تاکنون امکانات مختلفی را در اختیار ۶ هزار نفر از هم استانی‌های بی‌بضاعت قرار داده است.

او گفت: بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه ۶۰۰ کپسول و دستگاه اکسیژن ساز را به صورت امانت در اختیار افراد بی بضاعت مبتلا به کرونا و ۵۰ کپسول اکسیژن بزرگ را در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه قرار داده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.