ارائه میزخدمت در مسجد روستا گوران طالقان

معاون فرماندار شهرستان طالقان گفت: با هدف ارائه خدمات بهتر به ارباب رجوع در ادارات این شهرستان میز خدمت در طول هفته برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، آقابراری،  معاون فرماندار شهرستان طالقان که به همراه بخشدار بالاظالقان و جمعی از مسئولان ادارات این شهرستان این هفته در قالب میز خدمت میهمان مردم روستا گوران بود، گفت: میز خدمت در فضایی مناسب در هر اداره‌ای برای مراجعه ارباب رجوع با رعایت موارد مندرج در مصوبه حقوق شهروندی در نظام اداری به نحوی که ارباب رجوع بتواند بدون نیاز به مراجعه و پیگیری از واحد‌های مختلف دستگاه اجرایی و تنها از طریق میز یادشده، خدمت یا پاسخ مورد نیاز خود را دریافت کنند راه اندازی شده است.

معاون فرماندار شهرستان طالقان  افزود: به منظور ارائه خدمات به موقع، سریع و آسان به ارباب رجوع و همچنین ارتقای رضایت مندی آنان میز خدمت با حضور کارشناسان این فرمانداری نیز آماده پاسخگویی به مراجعه کنندگان است.

آقابراری گفت: کاهش هزینه‌ها، صرفه‌جویی در وقت، شتاب در ارائه خدمات و ارتقای کمی و کیفی ارائه خدمت به مردم ازمهمترین مزیت‌های دایر کردن میز خدمت است.

او ضمن تاکید بر این که ارائه خدمات در همه روز‌های کاری و در طول ساعات اداری به طور پیوسته در میز خدمت انجام می‌شود افزود:علاوه بر ارائه خدمت در ادارات، به صورت دوره‌ای نیز به همراه تعدادی از روسای ادرات در یکی از روستا‌های شهرستان حضور پیدا می کنیم و در غالب میز خدمت به صورت چهره به چهره با مردم دیدار و مشکلات آن روستا را احصاء و در اسرع وقت رسیدگی می‌کنیم.

معاون فرماندار شهرستان طالقان گفت: درخواست‌ها و نیاز‌های مطرح شده توسط ارباب رجوع در قالب سرویس‌هایی همچون نظرسنجی، شکایت، پرسش و پاسخ از شهروندان دریافت و سپس به کارشناسان مربوطه ارجاع داده می‌شود تا با ایجاد وظیفه و تقسیم کار، به آن‌ها رسیدگی شود.

انتهای پیام/ ر.ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.