رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرزگفت: ظرفیت‌های تعاونی‌ها و تشکل ها‌ی کشاورزی در جهت ضد عفونی کردن اماکن عمومی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سید مجید موسوی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز درجلسه کمیته مقابله با ویروس کرونا گفت: سازمان جهاد کشاورزی استان البرز سعی می کند با بهره گیری از ظرفیت‌های موجود تعاونی‌ها و تشکل‌های کشاورزی و استفاده از تجهیزات نظیر دستگاه‌های سمپاش توربو لاینر در ضدعفونی معابر و اماکن عمومی شهری، هموطنان را یاری کند.

او افزود: تا کنون در چندین شهرستان از جمله ساوجبلاغ و نظر آباد هماهنگی‌های لازم در خصوص به کار گیری این دستگاه‌ها در ضدعفونی اماکن عمومی شهرستان صورت گرفته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز گفت: در سازمان نیز با شیفت بندی همکاران و برنامه ریزی لازم برای مرخصی همکاران و همچنین دورکاری برای همکارانی که بیماری‌های خاص دارند و همکاران خانم سعی شده تا با کمترین تعداد ممکن امورات مربوط به اداره پیگیری و انجام شود.

موسوی افزود: جهت حفاظت پرسنل نیز امکاناتی نظیر ماسک و مایع‌های ضد عفونی دست، در سازمان تامین شده است و از حضور و تردد غیر ضرور مراجعین نیز در داخل سازمان جلوگیری می شود.

او گفت: در این خصوص سعی می‌شود خدمات به صورت غیر حضوری و تلفنی به ارباب رجوع ارائه شود و در مواقع ضرور نیز با رعایت کامل اصول بهداشتی ارائه خدمات در محل میز خدمت به مراجعین انجام می شود.

رئیس جهاد کشاورزی گفت: لغو جلسات غیر ضرور، جلوگیری از ورود همکارانی که علائم بیماری را دارند به داخل ساختمان اداری و ضد عفونی محیط اداره از دیگر اقدامات ما برابر ویروس کرونا است.

انتهای پیام/ر.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.