سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام در دوم آذر ماه

در ساعت ۹:۵۰ دقیقه شاخص کل بورس با افت ۲ هزار و  ۴۳۸ هزار واحدی بر روی پله یک میلیون و ۴۰۴ هزار واحدی قرار گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص کل بورس تهران، امروز سه شنبه (دوم آذرماه) در ابتدای معاملات با رشد  یک هزار و ۵۹۱ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۴۰۸ هزار واحدی قرار گرفت.

در ساعت ۹:۵۰ دقیقه شاخص کل بورس با اُفت ۲ هزار و  ۴۳۸ هزار واحدی بر روی پله یک میلیون و ۴۰۴ هزار واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با اُفت ۶۸۶ واحد بر روی پله ۳۸۶ هزار و ۲۴۶ واحد قرار گرفت. سه نماد شستا، فولاد و شبندر بیشترین تاثیر را بر شاخص کل بورس در این دقایق بازار  داشته اند.

نماد شستا نیز پرتراکنش‌ترین نماد در بورس است.

شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۴ واحد بر روی پله ۲۰ هزار و ۱۹۲ واحد قرار گرفت. سه نماد شگویا، سمگا و فرابورس تاکنون بیشترین تاثیر را بر شاخص کل فرابورس داشته اند. فجهان نیز پرتراکنش‌ترین نماد  فرابورس در این دقایق است.

در ساعت ۱۰:۳۰ شاخص کل با اُفت ۲ هزار و ۳۴۷ واحد بر روی پله یک میلیون و ۴۰۴ هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با اُفت هزار و ۷۲ واحد بر روی پله ۳۸۵ هزار و ۸۶۰ واحد قرار گرفت.

نماد شستا پرتراکنش‌ترین نماد در این دقایق در بورس است. سه نماد شستا، فولاد و پارس بیشترین تاثیر را در این لحظات بر شاخص کل بورس گذاشته اند.

شاخص کل فرابورس نیز با اُفت ۲ واحدی بر روی ارتفاع ۲۰ هزار و ۱۸۵ واحدی قرار گرفت. سه نماد شگویا، سمگا و فرابورس نیز بیشتر تاثیر را بر شاخص کل فرابورس گذاشته اند. تا به این لحظه ۴۲ نماد در صف خرید و ۶۶ نماد در صف فروش قرار دارند.

در ساعت ۱۲:۱۰ شاخص کل بورس با اُفت دو و بیست و دو واحد بر روی پله یک میلیون و ۴۰۵ هزار و ۱۱۰ واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با اُفت یک هزار و ۶۸۰ واحد بر روی پله ۳۸۵ هزار و ۲۵۲ واحد قرار گرفت. شاخص کل فرابورس نیز با اُفت ۲۲ واحد بر روی پله ۲۰ هزار و ۱۶۵ واحدی قرار گرفت.

سه نماد شگویا، سمگا و فرابورس بیشترین تاثیر را بر شاخص کل فرابورس داشته اند. نماد فجهان نیز پرتراکنش‌ترین نماد در فرابورس در این دقایق است. در این دقایق ۵۸ نماد در صف خرید و ۸۷ نماد در صف فروش هستند.

در پایان معاملات شاخص کل بورس با اُفت ۲ هزار و ۵۲۱ واحد، نسبت به آخرین روز کاری در تراز یک میلیون و ۴۰۴ هزار و ۶۱۱ واحدی متوقف شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار