دبیر جشنواره ملی رنگ‌ها و نیرنگ‌ها در سمنان گفت: اختتامیه نخستین دوره جشنواره ملی رنگ‌ها و نیرنگ‌ها هفتم آذر۱۴۰۰ با معرفی ۴۰ اثر برتر برگزار می شود.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت‌الاسلام سعید اعتمادی دبیر جشنواره ملی رنگ‌ها و نیرنگ‌ها در سمنان گفت: نخستین جشنواره ملی رنگ ها و نیرنگ ها با هدف رصد فضای مجازی در خصوص فعالیت فرقه های نوظهور اسفند ۹۹ آغاز به کار کرد که به دلیل شیوع ویروس کرونا و درخواست شرکت کنندگان اختتامیه آن به طول انجامید.

او افزود: هنر به عنوان زبان بین المللی برای تولید محتوا و آثار در نظر گرفته می شود و در اولین جشنواره ملی رنگ ها و نیرنگ ها آثار دریافتی در ۲ بخش محتوایی و هنری توسط استادهای شاخص این حوزه ها بررسی شد

اعتمادی ادامه داد: ۳۸۰ اثر هنری و فرهنگی درخصوص رصد فضای مجازی شامل پوستر، کاریکاتور، مستند و نمایش تلویزیونی و رادیویی، پادکست و کتاب صوتی و موشن گرافی به دبیرخانه اولین جشنواره ملی رنگ ها و نیرنگ ها از سراسر کشور ارسال شد.

اواضافه کرد: آثار هنری و فرهنگی در دو بخش شرکت در مسابقه و به صورت آثارافتخاری از استادهای مطرح کشور دریافت شد.

دبیرجشنواره ملی رنگ ها و نیرنگ ها تصریح کرد: بیشترین آثار دریافتی نیز از استان های سمنان، البرز و خراسان جنوبی است که ۴۰ اثر منتخب از سوی هیات داوران معرفی شد.

اعتمادی اظهارداشت: بیشترین آثار دریافتی در قالب فرقه های انحرافی، فرقه بهاییت و مسیحیت صهیونسیتی در بین محورهای فرقه ها، عرفان های کاذب، فرقه های نوظهور، جریان های انحرافی فرقه ها است.

او افزود: جوایز ۳۰ تا ۷۰ میلیون ریالی به نفرات اول تا سوم هر بخش اهدا می شود .

اختتامیه نخستین جشنواره ملی رنگ ها و نیرنگ ها هفت آذر۱۴۰۰ با حضور نفرات برتر در استان سمنان برگزار می شود.

انتهای پیام/ ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار