سرهنگ مهدیخانی گفت:پاسداری و حراست از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و حفظ حریم نظام، اولویت کاری بسیج و ناجا است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، سرهنگ مظفر مهدیخانی ،فرمانده انتظامی شهرستان چرداول در نشست تعاملی با جانشین و کارکنان سپاه ناحیه شهرستان، بزرگترین و اولی‌ترین نیاز امروز کشور را امنیت پایدار خواند و اظهار داشت: فعالیت، تولید و پویایی هر یک از بخش‌های اجرایی و اداری متأثر از مقوله حیاتی امنیت است.

او ضمن تبریک هفته گرانقدر بسیج آنرا نهادی انقلابی برخاسته از بطن مردم و یکی از بازوان فعال و پرتوان جمهوری اسلامی ایران خواند و افزود: اعتماد عمیق و قلبی حضرت امام  به جوانان غیور و مبارز کشور، در اولین سال‌های پیروزی نهضت شکوهمند ایران، باعث تبلور، رشد و شکوفایی بسیج شد.

فرمانده انتظامی شهرستان چرداول ادامه داد: پاسداری و حراست از ارزش‌های انقلاب و حفظ حریم نظام، اولویت اول کاری در بسیج و ناجا است و این ۲ نهاد، همواره با حضور شجاعانه و خستگی ناپذیر در تمامی عرصه‌های سخت کشور نقش آفرینی کردند.

در ادامه سرهنگ نعمت الله شریف زادی جانشین سپاه ناحیه شهرستان چرداول بیان داشت:در حال حاضر با توجه به تهدیدات پنهان و آشکار داخلی و خارجی، لزوم آمادگی دفاعی و مقابله از سوی نیرو‌های مسلح کشور بیش از گذشته احساس می‌شود و این مهم جز با داشتن روحیه و تفکر بسیجی و تعامل روز افزون نیرو‌های خدوم و انقلابی حاصل نخواهد شد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.