فتاحی با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس در برقراری امنیت و آرامش در داخل شهر‌ها و محور‌های مواصلاتی، گفت: کاهش محسوس تصادفات نشانه مدیریت خوب پلیس در همه صحنه‌ها است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،الیاس فتاحی  معاون سیاسی استانداری ایلام گفت: در چند ماه گذشته امسال سخت‌ترین برنامه‌ها و ماموریت‌ها را داشتیم که با تلاش همه دستگاه‌ها خصوصاً تلاش شبانه‌روزی نیروی انتظامی به خوبی مدیریت شد و الحمدالله هیچگونه مشکلی در این راستا به وجود نیامد.

او اظهار کرد: اجرای طرح زمستانه یکی از طرح‌های موفق در سال‌های گذشته بوده است که امیدواریم امسال نیز گام‌های بلندی را در عرصه خدمات رسانی به مردم انجام دهیم.

فتاحی با بیان اینکه مردم با دیدن لباس پلیس و یگان‌های خدمات رسان و امداد رسان، آرامش خاطر پیدا می‌کنند، اعلام کرد: هدف از اجرای این طرح این است که مردم ما در جامعه‌ای امن و سالم زندگی کنند.

او یادآور شد: تسهیل تردد جاده‌ای برای مردم، ایمن سازی جاده و کاهش تصادفات از جمله اهداف طرح زمستانه پلیس و یگان‌های خدمات رسان و امداد رسان در محور‌های مواصلاتی است.

فتاحی با بیان اینکه در این طرح همراهی مردم حائز اهمیت است، گفت: ما در بحث پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا که ۲ سال است با آن درگیر هستیم، اگر همراهی مردم و تلاش مسئولان نبود ما الان وضعیت متفاوتی داشتیم.

معاون سیاسی استانداری ایلام عنوان کرد: یکی از مصادیق بارز سلامت و امنیت، همین طرح زمستانه است که همه دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادرسان کنار هم قرار می‌گیرند تا موجب تسهیل تردد مردم در جاده‌ها و راه‌های شوند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.