فرمانده انتظامی استان یزد از دستگیری کلاهبرداری ۱۰۰ میلیارد ریالی در تفت خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سردار عباسعلی بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از آن‌ها به همت فردی در شهر یزد بررسی موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

او افزود: با اقدامات فنی و تحقیقات به عمل آمده مشخص شد متهم با تاسیس یک شرکت و جلب اعتماد مردم، مبالغ هنگفتی را به بهانه پرداخت سود کلان از آن‌ها دریافت کرده و از محل متواری شده است.

او بیان کرد: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با تلاش شبانه روزی و رصد اطلاعاتی، مخفیگاه متهم را در شهرستان تفت شناسایی و پس از اخذ مجوز قضائی به محل اعزام و او را دستگیر کردند.

سردار بهدانی فرد افزود: متهم در بازجویی‌های پلیسی به کلاهبرداری ۱۰۰ میلیارد ریالی از ۵۳ نفر از شهروندان اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان یزد در پایان یادآور شد: شهروندان برای سرمایه گذاری به سازمان‌های رسمی و دولتی مراجعه کنند و هیچگاه فریب افرادی که سود‌های بسیار زیاد و نامتعارف را پرداخت می‌کنند نخورده و قبل از هرگونه سرمایه گذاری و پرداخت وجه نسبت به استعلام از مبادی مربوطه اقدام نمایند.

انتهای پیام/‌ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.