سامانه خود اظهاری قرائت کنتور آب مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان قزوین راه اندازی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین،  ناصر لامعی معاون درآمد و امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان قزوین، با هدف تسهیل و تسریع هر چه بیشتر در ارائه خدمات مطلوب به مردم، سامانه خود اظهاری قرائت کنتور آب آشامیدنی مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان قزوین به صورت سامانه پشتیبان قرائت راه اندازی شد.

لامعی افزود: با توجه به بعد کوچک خانوار شهری و شاغل بودن اعضای آن در سالیان اخیر و وجود فراوان اقامتگاه‌های غیر دائم در اکثر روستا‌های استان، یکی از چالش‌های موجود برای قرائت کنتور مشترکین، عدم حضور مشترک در منزل می‌باشد.

او ادامه داد: عدم حضور مشترک در منزل به هنگام مراجعه مامور قرائت کنتور منجر به مراجعه چند باره مامورین به درب منازل می‌شود که این امر گاهی تا سه نوبت نیز مشاهده شده است.

لامعی تصریح کرد: جهت رفع یا کمرنگ نمودن چالش فوق طرح خود اظهاری اعلام رقم کنتور با مشارکت مردم اجرا شد که در این روش با ایجاد بستری ساده، با ارسال پیامک به مشترکینی که قرائت رقم کنتور آن‌ها به هر دلیلی میسر نبوده است تقاضا می‌شود با وارد شدن به لینکی که در ذیل پیامک ارسالی وجود دارد رقم کنتور و تصویر آن را ارسال نمایند.

معاون درآمد و امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گفت: از آنجایی که این بستر از طریق وب سرویس با نرم افزار مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در ارتباط می‌باشد، لذا تصاویر و ارقام ارسالی کنتور مشترکین به طور مستقیم در داشبورد CRM شهر‌های مربوطه ثبت و به صورت لحظه‌ای قابل بررسی می‌باشد.

لامعی افزود: این قابلیت هم جهت ارسال رقم کنتور با تصویر به صورت خوداظهاری مشترک می باشد و هم زمینه‌ای است جهت ارسال آنلاین قبض جدید دوره مورد درخواست با خوداظهاری مشترک که باعث تسریع و کاهش زمان انجام و درخواست خدمات مردم شریف و توسعه دولت الکترونیک و مدیریت ارتباط مشتری در سیستم CRM است.

 نشانی پورتال شرکت www.abfaqazvin.ir می‌باشد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.