هم زمان با روز پایانی هفته کتاب و کتاب‌خوانی، افتتاح یک باب کتابخانه روستایی همراه با نمایشگاه کتاب در بخش پسکوه شهرستان سیب و سوران برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، عبدالحلیم پسکوهی دبیر برگزاری نمایشگاه  کتاب گفت : که با توجه به احساس نیاز شدید این بخش از استان به کتابخانه روستایی، تلاش گردید تا از ظرفیت‌های خیرین نیک اندیش جهت رفع این نقیصه استفاده گردد.

او در ادامه گفت:  شرکت زنوبر ایرانیان نیز در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود، کتابخانه‌ای روستایی همراه با نمایشگاه کتاب را در منطقه کم برخوردار پسکوه راه‌اندازی کرد تا مردم شریف این دیار بیش از پیش از نعمت کتاب بهره‌مند گردند.

او افزود: که شرکت‌ها و سازمان‌های اقتصادی با تغییر رویکرد و توجه هرچه بیشتر به مبحث مسئولیت اجتماعی می‌توانند همچون شرکت زنوبر ایرانیان نقش تاثیر گذاری در رفع برخی نیاز‌های اجتماعی و فرهنگی ایفا کند.

او ضمن تشکر مجدد از این مجموعه، از سایر شرکت‌های نیز درخواست کرد : تا در این خصوص همکاری‌های بیشتری با مناطق نیازمند و کم برخوردار کشور داشته باشند.

  این آیین  با حضور امام جمعه، بخشدار، رییس اداره ارشاد، دهیار، اعضای شورای اسلامی بخش پسکوه و نماینده شرکت زنوبر ایرانیان و با استقبال مردم محلی برگزار شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.