رئیس شورای هماهنگی کانون‌های بازنشستگان بوشهر گفت: بیشتر استان‌ها یک یا چند خانه امید دارند، اما در استان بوشهر به دلیل همکاری نکردن شورا و شهرداری این مرکز ایجاد نشده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر و به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان بوشهر، صالح رحیمی فرماندار و رئیس شورای سالمندی شهرستان بوشهر در جلسه این شورا، بر تکریم سالمندان و توجه جدی به بهبود کیفیت و رضایتمندی سالمندان و نیاز‌های روحی، جسمی، معیشتی و اجتماعی آنان تاکید کرد.

آرزو منوچهری مدیر بهزیستی و دبیر شورای سالمندی شهرستان بوشهر نیز با اشاره به روند رو به افزایش جامعه سالمندی از دستگاه‌های مربوط خواست در زمینه مناسب‌سازی محیط برای سالمندان و همچنین افزایش آگاهی مردم نسبت به سالمندان تلاش کنند.

عالی بازدار رئیس شورای هماهنگی کانون‌های بازنشستگان استان بوشهر هم درباره ساخت خانه امید به عنوان مرکزی برای فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی بازنشستگان و سالمندان، بیان کرد: ساخت خانه امید در سال ۸۶ تصویب شد و بیشتر استان‌ها اکنون دارای یک یا چند خانه هستند، اما در استان بوشهر به دلیل همکاری نکردن شورا و شهرداری این مرکز ایجاد نشده است و می‌خواهیم که به این موضوع رسیدگی شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.